2 czerwca 2017

Podsumowanie maja


Maj zleciał, sama nawet nie wiem kiedy, zrobiło się ciepło, więc i czytać się jakoś bardzo nie chce, bo ma się ochotę jak najwięcej korzystać z pogody i słońca. Co nie zmienia faktu, że i tak starałam się czytać, kiedy mogła, co zazwyczaj miało miejsce w pracy :D Wiem, nie powinnam czytać w pracy tylko pracować, ale skoro jest okazja to aż żal z niej nie skorzystać ;)

W maju może wiele nie przeczytałam, ale mimo wszystko jestem zadowolona. Gorzej z zebraniem się i napisaniem recenzji, bo zwyczajnie nie mam na to czasu, ale może uda się w ten weekend nadrobić zaległości :) A przynajmniej taki mam plan, co z niego wyjdzie to jeszcze nie wiem :) Udało mi się przeczytać 5 książek.

- Między wierszami Tammara Webber
- Pierworodna Tosca Lee
- Tam gdzie ty Tammara Webber
- Nic nie mów Naomi Ragen
- Początek wszystkiego Robin Schneider

To dało łącznie 1840 stron, czyli jakieś 59 stron dziennie.

A jak u Was wyglądał maj? :) Mam nadzieję, że był owocny :)

2 komentarze:

  1. Mój maj był bardzo dobry pod względem liczby i jakości przeczytanych ksiązek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie odrobine lepiej, bo osiem książek, ale to pewnie przez to, że w drugiej połowie maja miałam już wolne. Z przeczytanych przez ciebie znam tylko Początek wszystkiego i bardzo mi się on spodobał. :)

    Pozdrawiam! :)
    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek