1 kwietnia 2017

Podsumowanie marca


Żaden miesiąc nie dłuży mi się tak bardzo, jak marzec. Miałam wrażenie, że już nigdy się nie skończy i będzie wiecznie trwał. Jak to dobrze, że wreszcie jest kwiecień, pogoda dopisuje, można rozpocząć sezon grillowy, wszystko od razu robi się fajniejsze :) Może nie miałam za wiele czasu na książki, ale i tak nie narzekam, bo udało mi się przeczytać ich więcej niż myślałam :)
A dokładniej w marcu przeczytałam 6 książek.

- Zakazane życzenie Jessica Khoury
- Metalowa dolna Bruno Kadyna
- Harry Potter i przeklęte dziecko J.K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne
- Zatoka świń Bożena Aksamit, Piotr Głuchowski
- Sześć serc L.H. Cosway
- Co kryją jej oczy Sarah Pinborough

A to dało łącznie 2015 stron, czyli 65 stron dziennie.

A jak u Was wyglądał marzec? :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników! Powodzenia w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik :) Oby kwiecień był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tylko 3 książki, ale liczę, że w kwietniu będzie lepiej, w końcu Święta się zbliżają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Życzę Ci owocnego kwietnia :) u mnie marzec bardziej serialowy niż książkowy, ale mimo wszystko przeczytałam 7 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też marzec jakoś się dłużył i dłużył. Mam nadzieję, że w kwietniu będzie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi marzec jakoś szybko minął prawdę mówiąc :) Stron nie podliczam, ale kilka książek udało mi się przeczytać i nie spotkało mnie żadne wielkie rozczarowanie, więc czytelniczo miesiąc zaliczam do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 6 książek to dobry wynik,ja niestety tylko 2,5 :( Miejmy nadzieję,że kwiecień będzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku :)
    Mi z kolei ten miesiąc strasznie szybko zleciał, ale cieszę się że pogoda w końcu dopisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie, kiedy miesiąc okazuje się udany. Teraz z uśmiechem spoglądamy na kwiecień, mnóstwo nowych przygód czytelniczych czeka. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek