22 kwietnia 2017

Eris


Poznaliście już Avery i Ledę, więc teraz pora na mnie i część mojej historii. Jestem Eris i do czasu moich osiemnastych urodzin miałam wrażenie, że jestem jedną z najszczęśliwszych osób, którym w życiu wszystko wychodzi tak, jak powinno. Byłam lubiana, podziwiana, miałam najlepszą rodzinę pod słońcem. Właśnie... miałam.
Widzicie mój ojciec jest lekarzem, sam nawet podjął się operacji plastycznych, na które zawsze go namawiałam. Naprawdę niewiele we mnie zmienił, ale później musiałam u niego odpracować to, co we mnie poprawił. W końcu nadszedł dzień, kiedy musiałam zrobić badania DNA i wypełnić inne, dziwne dokumenty. W dniu, w którym przyszły wyniki badań, całe moje dotychczasowe życie się zmieniło.

Jakbyście się czuli, gdybyście się dowiedzieli, że własna matka oszukiwała Was przez tyle lat? I właściwie miała nadzieję, że jej oszustwa nigdy nie wyjdą na jaw? Otóż okazało się, że człowiek, którego uważałam za swojego biologicznego ojca, wcale nim nie jest... Przez moją matkę musiałyśmy się przeprowadzić na jedne z najniższych pięter! Nawet nie jesteście sobie w stanie wyobrazić jakie to upokorzenie! Nagle musiałam się przenieść do klitki, która rozmiarowo pewnie była taka, jak garderoba w moim poprzednim domu. Wszystko było brudne, śmierdzące, a po wstawieniu łóżka do pokoju, w którym miałam spać, zostało niewiele miejsca na cokolwiek innego. Nagle musiałam zrezygnować z całego luksusowego życia, musiałam sobie odmawiać zakupów, bo nie miałam na nie pieniędzy i nie miałam już wstępu do ulubionych lokali! Jeszcze człowiek, który okazał się moim biologicznym ojcem był ojcem mojej koleżanki i wcale nie chciał ze mną utrzymywać kontaktu!

Brzmię jak rozkapryszona dziewucha prawda? Wcale się nie dziwię, że tak właśnie pomyśleliście, ale można powiedzieć, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Poznałam dziewczynę, która właściwie zmieniła mój światopogląd. Szkoda tylko, że nie miałam zbyt wiele czasu żeby nasza znajomość rozwinęła się tak, jak obydwie tego chciałyśmy...


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na przedstawienie bohaterów i zachęcenie do przeczytania książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek