1 listopada 2016

Podsumowanie października


Miałam to podsumowanie wrzucić już dwa dni temu, ale oczywiście nie miałam czasu, chociaż wcale nie robiłam jakoś wiele ważniejszych rzeczy ;) W każdym razie podsumowanie musi się pojawić, więc zanim jeszcze pójdę do pracy to mogę wyklepać na mojej klawiaturze to, co potrzeba. Oczywiście okazało się, że jedna z książek, które przeczytałam w październiku była przeczytana w złej kolejności. Serię After zaczęłam czytać już jakiś czas temu i chciałam ją skończyć. Okazało się, że pomyliły mi się tomy 3 i 4, zwyczajnie przeczytałam je w odwrotnej kolejności. Brawo ja :D
Przechodząc do rzeczy w październiku udało mi się przeczytać trochę więcej niż we wrześniu i raczej sięgałam po trochę grubsze tomu, więc nie jest tak źle :) W tym miesiącu udało mi się przeczytać 6 książek.

- Spójrz na mnie Nicholas Sparks
- Panika Jeffrey Deaver
- Ta dziewczyna Colleen Hoover
- Prawdodziejka Susan Dennard
- After. Ocal mnie Anna Todd
- Muza Jessie Burton

To dało łącznie 3146 stron, czyli jakieś 101 stron dziennie :)

A od jutra idę na krótki urlop i tak sobie zaplanowałam, że zabiorę się wreszcie za TO Stephena Kinga (ponad 1000 stron), które od dwóch lat czeka już na przeczytanie :)

A jak u Was wyglądał październik? :)

16 komentarzy:

  1. Z wymienionych przez Ciebie książek nie przeczytałam żadnej. Jednak mam wielką ochotę na "Prawdodziejkę". W październiku przeczytałam 5 książek.
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robię podsumować, dlatego nie wiem, jak wypadł mój październik, ale pewnie całkiem dobrze.
    Gratuluję świetnego wyniku :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie październik obfitował w lektury, ale znacznie gorzej było z blogowaniem ;). Gratuluję wyników i życzę równie zaczytanego listopada :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik. Gratuluję i oby tak dalej. I życzę powodzenia w czytaniu ''TO'' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za udany listopad! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Październik widzę, że wypadł świetnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta dziewczyna? Ja nawet nie wiedziałam, że taka książka istnieje a przecież to moja ulubiona autorka i przeczytałam tyle jej książek! Koniecznie muszę się za nią zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią sięgnę po książkę Sparksa. :) Przeczytałam także całą serię After. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj koniecznie znać jak Ci się spodobała książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego urlopu :) Gratuluję wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tej przygody z Kingiem, ona już za mną, a pierwszy raz smakuje najlepiej. :)
    Świetny październik za Tobą, teraz czas na nowe czytelnicze inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wynik! Nie można narzekać. Oby kolejny miesiąc był udany, a nweet lepszy.
    Pozdrawiam i zachęcam do wejścia na mój blog, dodałam recenzję [Kiedy Odszedłeś] http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/11/kiedy-odszedes-recenzja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek