30 września 2016

Podsumowanie września


W tym miesiącu niestety nie mam się czym pochwalić, niewiele czytałam, bo nawał pracy mi na to nie pozwalał. Chociaż wydawało mi się, że sporo czytam to w rezultacie wyszło, że wcale nie było tych książek aż tak wiele. W każdym razie wynik nie jest zerowy, a to już coś :)
Obiecałam sobie, że we wrześniu przeczytam jakąś książkę Agathy Christie, bo ciągle mi było głupio, jak widziałam recenzje jej książek na innych blogach, że ja jeszcze nie przeczytałam ani jednej książki! Taki wstyd :P

We wrześniu przeczytałam tylko 4 książki.

- Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu Anna Lange
- Dziewczyny w ogniu Robin Wasserman
- Śnieżny wędrowiec Elisabeth Herrmann
- I nie było już nikogo Agatha Christie

To dało łącznie 1648 stron, czyli jakieś 55 stron dziennie. Cóż, szału nie ma, ale dobre i to :)

A jak u Was wyglądał wrzesień? :)

11 komentarzy:

  1. W tym miesiącu pobiłam rekord w czytaniu blogów ;D przeczytałam zaledwie 2 książki i aż wstyd sie przyznać!
    W październiku nadrabiam zaległości ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsumowań nie robię, więc trudno mi powiedzieć, jak wypadł u mnie wrzesień. Ale myślę, że koło 10 książek będzie.
    Clovis LaFay i Śnieżny wędrowiec, to książki, na które mam od jakiegoś czasu wielką ochotę.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami tak bywa. Niestety doba się nie chce nikomu wydłużyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie liczy się ilość, tylko jakoś, więc głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liczby nie mają znaczenia, ważne że książki dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepsze 4 książki niż żadna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku. We wrześniu niestety niewiele przeczytałam, ale może w październiku uda mi się poprawić wynik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyniku. Nie ważna jest ilość przeczytanych książek czy stron, ale to, że znalazłaś choć trochę czasu na czytanie!
    Życzę zaczytanego października :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie "Dziewczyny w ogniu" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zawsze uda się wygospodarować czas na czytania w większym wymiarze, życie ma swoje prawa. Jednak bardzo interesujące książki udało Ci się przeczytać w tym miesiącu. :)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek