20 września 2016

A może wymiana?


Każdy ma w swojej kolekcji książki, które kupił dawno temu i po dłuższym czasie dochodzi do wniosku, że nie widzi dla nich przyszłości w swojej biblioteczce. Książki, które dotarły inną drogą i właściwie dobrze się je wspomina, ale chętnie by się zobaczyło na ich miejscu inne tytuły. Właśnie dlatego przychodzę do Was z książkami, które chciałabym wymienić lub sprzedać. Może komuś przypadnie coś do gustu i a nuż trafi się jakaś chętna duszyczka :)


1. Na pierwszy ogień idą trzy pierwsze tomu z cyklu Kroniki Wampirów: Wywiad z wampirem, Wampir Lestat i Królowa Potępionych Anne Rice. Kiedyś miałam fazę na wampiry stąd pomysł, że zbiorę wszystkie tomy, ale jak wiadomo po jakimś czasie fascynacje przemijają i na półce zwyczajnie zajmują miejsce.

2. Starter i Ender Lissy Price - choć dobrze wspominam te książki wiem, że więcej do nich nie wrócę, a może ktoś chce mieć je u siebie w biblioteczce, więc chętnie oddam.


3. Książki Victorii Scott, seria Ogień i woda, Kamień i sól oraz kolejna książka autorki Tytany. Lubię czytać młodzieżówki, ale wiem, że długo nie zagrzeją miejsca na mojej półce, bo jednak jestem coraz starsza i coraz częściej ciągnie mnie do poważniejszych lektur.


4. Restart Amy Tintera 


5. Pamiętnik Nicolas Sparks - cóż oczekiwałam po tej książce trochę więcej, ale w tym przypadku lepsza ekranizacja, dlatego chętnie oddam książkę w dobre ręce.


6. Kocham Rzym Isabelle Lafleche 


7. Black Ice Becca Fitzpatrick

Większość książek jest jak nowa, tylko raz czytana. Gdyby ktoś był zainteresowany wymianą bądź kupnem to na pewno się dogadamy :) Jeśli nikt nie będzie zainteresowany to podejrzewam, że panie z biblioteki będą zadowolone :)

5 komentarzy:

  1. Mnie "Pamiętnik" nie przypadł do gustu, o wiele bardziej wolę wersję filmową. a film "Wywiad z wampirem" uwielbiam i uważam że bohaterowie Ann Rice są o wiele lepsi niż Ci ze 'Zmierzchu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie lubię się z moimi książkami rozstawać, za to lubię kupować kolejne, najlepiej właśnie używane, bo są po dużo niższych cenach. Ale jak na razie żadna mnie nie zainteresowała. Może w kolejnym taki poście znajdę właśnie moją perełkę.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie "Pamiętnik" jest bardzo ważną książką i jedna z niewielu, które czytałam kilka razy.
    Raz w najlepszym okresie mojego życia, ciężko mi do niej wrócić, bo tęsknie za tamtymi czasami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety połowę z tych historii czytałam, ale życzę powodzenia w wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też ja nie potrafię rozstawać się z książkami, takie wymiany to wspaniała sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek