3 sierpnia 2016

Pokemon GO Book Tag


Dzisiaj przychodzę do Was z Pokemonowym tagiem, do którego nominowała mnie Dominika z bloga Modna książka za co bardzo dziękuję :) Nie przedłużając zapraszam na moje odpowiedzi :)
1. Twój startowy Pokemon - pierwsza książka, która rozpoczęła Twoją przygodę czytelnika.

Wezmę pod uwagę książki, które sprawiły, że ponownie zaczęłam czytać, bo szczerze mówiąc nie pamiętam, które książki sprawiły, że w dzieciństwie czytałam na potęgę. Później miałam długą przerwę w czytaniu i znowu zaczęłam czytać w szkole średniej za sprawą Zmierzchu. Taaak, wtedy był wielki szał na te książki, oczywiście kupiłam sobie własne egzemplarze i tak się wciągnęłam, że stwierdziłam, iż stworzę sobie swoją własną biblioteczkę w domu :)

2. Pojawienie się legendarnego Pokemona - książka podpisana przez autora.

Nie posiadam takiej książki, a na spotkanie z autorami nie mam zbyt dużej możliwości jeździć po pierwsze przez pracę, a po drugie miejsca, w których takie spotkania są organizowane są dosyć daleko od mojego miejsca zamieszkania.

3. Magickarp ewoluował w Gyaradosa - książka, której początek był słaby, ale okazało się, że jest bardzo dobra.

Tu może wiele osób zaskoczę, ale dla mnie taką książką było Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes. Na początku coś się działo, a później strasznie wolno się wszystko rozkręcało i w rezultacie nie mogłam się w ogóle w książkę wciągnąć, dopiero pod koniec okazało się, że jest naprawdę nieźle.

4. Jigglypuff śpiewa - książka, która sprawia, że zasypiasz.

Hmmm... Sama nie wiem, czy była taka książka. Pewnie była, ale nie pamiętam, chociaż jak jestem przemęczona to potrafię zasnąć nawet przy najbardziej wciągającej książce ;)

5. Skitty przyciąga swoją uwagę - książka, w której ostatnio jesteś zakochana.

Bardzo się wciągnęłam w książki z serii Roberta Galbraitha o detektywie Cormoranie Strike'u, ale chyba nie aż tak żebym była w tych książkach zakochana :P

6. Elitarna czwórka - Twoje cztery ulubione książki.

Jane Eyre. Autobiografia - Charlotte Bronte
Anna Karenina - Lew Tołstoj
Bestia - Alex Flynn
Złodziejka - Sarah Waters

7. Masterball - książka, którą chcesz mieć tak, jak trenerzy Pokemonów Masterball.

Chcę całą serię Harry'ego Pottera z brytyjskimi okładkami! Są boskie <3 pierwsze dwie już mam, zostało jeszcze pięć :D

8. Wyzwij kolejnych, co najmniej pięciu trenerów do TAG-u.

W takim razie zapraszam do zabawy:

10 komentarzy:

  1. Też muszę dorwać HP, ale podoba mi się ta wersja z czarnymi okładkami ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  2. Jane Eyre. Autobiografia - Charlotte Bronte - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.To chyba 12 złotych bajek. Książka, którą dostałam na roczek i już się z nią nie rozstałam :)
    2.Czasami otrzymuję egzemplarze recenzyjne podpisane przez autorów. Pasowałoby wymienić pierwszego jednak nie mam pojęcia.
    3.Wydaje mi się, że ostatnio na taką nie trafiłam.
    4.Tutaj też wszystko zależy od tego jak jestem zmęczona. Czy ciekawa czy nudna w pewnej chwili po prostu oczy mi się zamykają :)
    5.Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes. Może jeszcze Łaskun Puzyńskiej jednak nie wiem czy można zakochać się w kryminale.
    6.Będzie trochę więcej niż cztery, ponieważ to dwie serie. Seria o Tomku Wilmowskim i Ani z Zielonego Wzgórza :)
    7.Gdy widzę większość książek kucharskich to od razu chcę mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie mogę już czytać o Pokemonach. Wszędzie ich pełno...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te okładki harry'ego! mi sie marzy właśnie takie angielskie wydanie, a że tyle tego jest to pewnie nigdy sie nie zdecyduje (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Przybiegłam zobaczyć cóż to za tag i nie będzie łatwo odpowiedzieć na wszystkie pytania, ale dzięki za nominację do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokemony to nie moja bajka :) ale do książek, które są Twoimi ulubionymi chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej wymyślne te TAGi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również marzę o serii Harry'ego Pottera w brytyjskich okładkach, ale póki co nie mam żadnego tomu :(

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek