31 sierpnia 2016

Podsumowanie sierpnia


Tym razem miesiąc nie minął mi tak szybko jak ostatnie, pewnie dlatego, że miałam urlop i miałam sporo wolnego czasu. Dni nie przemykały między palcami i nie zlewały się w jedną całość, która zazwyczaj krąży wokół pracy, a tym samym miałam trochę więcej czasu na czytanie i mój ostatni wynik trochę się poprawił.
W sierpniu większość przeczytanych przeze mnie książek to egzemplarze recenzenckie, cóż poradzić skoro w tym miesiącu pojawiło się wiele ciekawych nowości. Udało mi się przeczytać 8 książek z czego jestem naprawdę zadowolona.

- Obsydian Jennifer L. Armentrout
- Żniwa zła Robert Galbraith
- Za wcześnie Joanna Barnard
- Kocham Rzym Isabelle Lafleche
- Zaginięcie Remigiusz Mróz
- W cieniu Diane Chamberlain
- Maleńka Dorrit Charlers Dickens
- Ktoś we mnie Sarah Waters

A to dało łącznie 3277 stron, czyli jakieś 106 stron dziennie.

A jak u Was wyglądał sierpień? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników? :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :) z tych pozycji czytałam tylko Obsydian i byłam nim pozytywnie zaskoczona :-) Życzę zaczytanego września

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zadowolona bo miałam urlop i mogłam dużo czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo :) ja niestety się w czytaniu ostatnio opuściłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ja niestety przez pracę i inne obowiązki nie mam zbyt wiele czasu na czytanie i blogowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przeczytanych książek! 8 to spory wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) Super, że jesteś z siebie zadowolona ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dobrego wyniku i oby tak dalej. Ja osobiście także jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek