22 czerwca 2016

LBA #11


Muszę przyznać, że ta nominacja przyszła w idealnym momencie :) Muszę napisać recenzję jednej książki, ale kompletnie nie mogę się za to zabrać, pewnie dlatego, że na dworze taki upał, że mój mózg zwyczajnie się rozpływa, a myślenie cofa się do poziomu niemowlaka. Gdyby nie LBA pewnie bym się zmusiła do napisania recenzji, ale na szczęście nie muszę :) Bardzo dziękuję Kani Frani za nominację i wybawienie od nadwyrężania mózgu :D Zapraszam na moje odpowiedzi.

1. Jakie są Twoje czytelnicze plany na wakacje?

Szczerze mówiąc nie mam żadnych, ponieważ zwyczajnie nie mam wakacji :( Moja praca trwa cały rok bez względu na to czy są wakacje, święta czy weekendy i mam tylko pojedyncze dni wolne, więc nie mogę zbyt wiele zaplanować. Chociaż na pewno będę chciała trochę zmniejszyć ilość książek zalegających na moich półkach, których jeszcze nie przeczytałam, a poza tym zobaczymy, co jeszcze wpadnie w moje ręce :)

2. Jakie jest Twoje ostatnie literackie rozczarowanie?

Z pewnością będzie to Real Katy Evans. Chciałam tę książkę przeczytać jak tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach, później czytałam wiele dobrych recenzji, a kiedy sama się za nią zabrałam to miałam ochotę tłuc głową w ścianę żeby wszystko to, co właśnie przeczytałam wyleciało z moich myśli. Nie sądziłam, że aż tak się rozczaruję.

3. Ebooki czy książki w wersji papierowej?

Wiadomo, że wersja papierowa :) Chociaż ebooki też czytam, ale to w przypadkach kiedy np. wydawnictwo w takiej formie przesyła jakąś książkę albo kiedy chcę coś przeczytać, ale niekoniecznie mieć w wersji papierowej.

4. Gdybyś mogła wyjechać w miejsce akcji którejś ze swoich ulubionych książek, dokąd byś się wybrała?

Żadna nowość, a tym bardziej nie będę oryginalna, bo chciałabym się wybrać do Hogwartu :P Chociaż nie pogardziłabym też wycieczką do świata wykreowanego przez Gartha Nixa w cyklu Stare Królestwo.

5. Na jaką premierę filmową czekasz z niecierpliwością?

Zdecydowanie Epoka lodowcowa 5: Mocne uderzenie (to nic, że jestem już dorosła i bajki powinnam odsunąć na dalszy plan, lubię bajki i nikt mi tego nie zabroni :P ). Choć książka nie podobała mi się aż tak bardzo to chętnie obejrzę Osobliwy dom pani Peregrine szczególnie, że Tim Burton jest reżyserem, a jego filmy uwielbiam :) Do tej listy mogę jeszcze dorzucić Inferno i bez dwóch zdań Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć :)

6. W przyszłości widzisz siebie jako...

Ciężko stwierdzić... Zawsze myślałam, że będę tłumaczem, ale kto wie może jeszcze się uda :)

7. Pięć marzeń, które bardzo, ale to bardzo chciałabyś spełnić.

- zobaczyć Grecję (inne kraje też, ale Grecja marzy mi się od dawna)
- pracować w miejscu związanym z książkami
- mieć w domu pokój, który byłby przeznaczony tylko dla książek (najlepiej taki z sekretnym wejście, ale to raczej nierealne) 
- napisać kiedyś książkę (najlepiej jakiś horror, który przyprawiałby ludzi o ciarki i włos jeżyłby się na głowie)
- zrobić tatuaż

8. Morze czy góry?

Morze :) Gdybym mieszkała gdzieś w pobliżu plaży i morza to pewnie spędzałabym tam każdą wolną chwilę.

9. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?

Różnorodność opinii i to, że dzięki recenzjom innych mogę trafić na książki, o których nie wiedziałam, a które mogą mi się spodobać :) 

10. Jakie masz plany, marzenia, aspiracje związane z prowadzeniem bloga?

Na pewno chcę go prowadzić tak długo, jak tylko się da ;) Chciałabym też wprowadzić jakąś serię postów, które nie byłyby związane z recenzjami, ale na razie jeszcze nie mam pomysłu, więc kto wie może za jakiś czas się uda. A co do reszty to właściwie czas pokaże :)

11. Czy przeczytałaś kiedyś książkę, która diametralnie zmieniła Twoje zdanie na pewne kwestie?

Właściwie to nie. Owszem są książki, które dają mi do myślenia, ale nie aż tak żebym zmieniła zdanie na jakieś kwestie albo po prostu nie trafiłam jeszcze na taką książkę ;)

10 komentarzy:

  1. Szybka jesteś. ;) Dziękuję za wspaniałe odpowiedzi. Zdecydowanie szansa wymiany, a niekiedy nawet konfrontacji opinii to to, co kocham w blogowaniu najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ppaierowe! <3 Uwielbiam to pytanie, moja odpowiedź na nie nigdy się nie zmieni, chyba że technologia aż tak pójdzie do przodu, nastąpi apokalipsa i wszystkie książki znikną... A na filmy, które wymieniłaś też czekam :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, Hogwart :) Chyba każdy kto przeczytał serię o Harrym chciałby go zwiedzić. Ja w 100% :)
    I również oczekuję filmu "Osobliwy dom Pani Peregrine"

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka "Real" z kolei bardzo mi się podobała. Czytałam ją w oryginale :D
    Mi też marzy się mieszkanie niedaleko plaży :)
    Czekam z niecierpliwoscią, aż znajdę w końcu czas na obejrzenie ekranizacji "zanim się pojawiłeś"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zdecydowanie wolę wersję papierową książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety też nie mam wakacji, więc rozumiem Twój ból :)
    Wersja namacalna chyba zawsze będzie najlepsza, przynajmniej takie jest moje odczucie na ten temat :D
    Pracuję w miejscu związanym z książkami i ani trochę niestety mi się to nie podoba...
    Oj, Grecja...morze...wiesz co najlepsze! :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zawsze marzyłam o byciu tłumaczem, niestety nigdy mi się to nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że Real Cię rozczarował.
    A ja wolę ebooki niż papierowe książki :)
    Za to też preferuje morze zamiast gór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wolę książki w wersji papierowej, one mają duszę, której niestety nie wyczuwam w ebookach.
    Trzymam kciuki żebyś spełniła swoje marzenia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek