25 maja 2016

Zapowiedź najnowszej książki Victorii Scott


Dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzą najnowszej książki autorki znanej z bestsellerowej serii Woda i Ogień. 2 czerwca premierę będzie miała książka Tytany Victorii Scott! Poniżej opis pochodzący ze strony Wydawnictwa IUVI

Odkąd tytany pojawiły się w Detroit, świat Astrid Sullivana obraca się wokół tych pół koni, pół maszyn, które dosiadane przez dżokejów startują w morderczych i emocjonujących wyścigach. Wraz z najlepszą przyjaciółką dziewczyna spędza wiele godzin na torze. Fascynują ją nie tylko emocje związane z wyścigami, ale też to, jak bardzo te zaprogramowane, półmechaniczne stworzenia wydają się prawdziwe. Astrid marzy, by kiedyś dotknąć jednego z nich.…ale też trochę ich nienawidzi. Jej ojciec stracił wszystko na zakładach bukmacherskich. Dziewczyna widzi też przepaść między bogatymi dżokejami, których stać na kosztowne maszyny do jazdy, a jej przyjaciółmi i sąsiadami, którzy czasem ostatnie pieniądze stawiają w zakładach, licząc na łut szczęścia. Ale kiedy Astrid ma szansę wystartować na jednym z tytanów w derbach, postanawia zaryzykować wszystko. Ponieważ dla dziewczyny stojącej po złej stronie toru wyścigi to coś więcej niż szansa na sławę i pieniądze. To także heroiczna walka o lepszą przyszłość.

Zapowiada się interesująco i jest to lekki powiew świeżości, przynajmniej dla mnie, bo nie miałam jeszcze okazji czytać czegoś podobnego. Mam nadzieję, że książka będzie tak samo porywająca, jak znana wielu seria napisana przez Victorię Scott.

Jesteście zainteresowani Tytanami?


9 komentarzy:

  1. Dla fanów autorki to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw muszę rozejrzeć się za pierwszym tomem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka już jest do mnie w drodze i już nie mogę się doczekać, żeby się za nią zabrać. Zapowiada się niezwykle ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka pasuje do treści, ale kompletnie mi się nie podoba :/ Sam opis nawet mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poznałam jeszcze twórczości pisarki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam dwie poprzednie książki autorki, ale ta mnie na razie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wydaje się być bardzo ciekawa. Szczerze mówiąc zrobiłaś mi na nią wielką ochotę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek