31 maja 2016

Podsumowanie maja


Mam wrażenie, że ostatnio miesiące dla mnie wyglądają tak samo, czyli mają pierwszy dzień miesiąca i ostatni, zupełnie nie wiem, gdzie umyka mi środek. Ostatnio nawet łapię się na tym, że nie wiem jaki jest dzień tygodnia. Nie zmienia to faktu, że maj był dla mnie bardzo łaskawy pod względem czytelniczym. Nie pamiętam kiedy ostatnio przeczytałam tak dużo książek, a było ich aż 11!

- Niebezpieczne kłamstwa Becca Fitzpatrick
- Niebanalna więź Sarah Waters
- Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton
- Pretty Little Liars. Zepsute Sara Shepard
- After. Bez siebie nie przetrwamy Anna Todd
- Pamiętnik Nicolas Sparks
- Osobliwy dom pani Peregrine Ransom Riggs
- Dwór cierni i róż Sarah J. Maas
- Akademia Dobra i Zła. Świat bez książąt Soman Chainani
- Real Katy Evans
- Powrót do Daringham Hall Kathryn Taylor

To dało łącznie 4452 strony, czyli jakieś 144 strony dziennie.

A jak u Was wyglądał maj? :)

13 komentarzy:

  1. U mnie maj - ku zdziwieniu - nie jest tak tragiczny, za jaki go brałam.
    Trochę nie miałam czasu na lektury pod sam koniec... ale w sumie gdzieś zdążyłam to nadrobić, a i książki dla dzieci mnie radowały :D
    Teraz - po sesji (już niebawem!!) - będę miała multum wolnego czasu, także czytanie powróci na co dzień :3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie marnie - 4 książki, a wszystko przez obronę... W lipcu sobie odbije :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku :) W maju nie przeczytałam tyle ile bym chciała, ale może czerwiec będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik!
    Czytałam Niebezpieczne kłamstwa i choć ta książka średnio przypadła mi do gustu, to Dwór cierni i róż zrobił już furorę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój maj był ciężki. Nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój maj był ciężki. Nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie liczyłam dokładnie, ale w maju przeczytałam około 13 książek, nie było źle. U Ciebie też widzę świetny czytelniczy miesiąc. Kilka z wymienionych przez Ciebie pozycji czytałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. " Niebezpieczne kłamstwa" mnie naprawdę pozytywnie zaskoczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 144 strony dziennie to naprawdę dużo. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik - gratuluję! Sama z chęcią przeczytam "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", które mam już w domu, a także "REAL", na którą czekam w ramach book tour :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny wynik! Oby nowy miesiąc był równie udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piątka! Też bardzo często nie wiem jaki mamy dzień tygodnia :D
    Świetny wynik, u mnie maj był wyjątkowo kiepski, przeczytane niecałe 3 tysiące stron :/

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wspaniałego wyniku. U mnie niestety wygląda znacznie mniej imponująco. Koniecznie muszę zabrać się za czytanie "Niebezpieczne kłamstwa" :D

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek