30 kwietnia 2016

Podsumowanie kwietnia


W tym miesiącu z czytaniem nie było tak kolorowo jakbym chciała. Nie miałam prawie w ogóle na to czasu, większość spędzałam w pracy, a jak już miałam chwilę żeby sięgnąć po książkę to szybko odpływałam ze zmęczenia. Na szczęście nie jest aż tak źle, bo udało mi się w kwietniu przeczytać 6 książek.

- Wioska morderców Elizabeth Herrmann
- Dzień gniewu Thomas E. Sniegoski
- Sekrety letniej nocy Lisa Kleypas
- Jestem numerem cztery Pittacus Lore
- Dziewczyna, która igrała z ogniem Stieg Larsson
- Pretty Little Liars. Niewiarygodne Sara Shepard

To dało łącznie 2580 stron, czyli 86 stron dziennie.

A jak u Was wyglądał kwiecień?

13 komentarzy:

  1. Całkiem ładny stosik. Najbardziej interesuję mnie pozycja którą mam w planach jakiś czas czyli Wioska morderców. Po prostu wszyscy mi ją polecają więc w końcu muszę się za nią zabrać i ja.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przeczytałam w tym miesiącu sześć książek (a raczej przeczytam, bo jedną właśnie kończę). Chciałam niedawno kupić w biedronce ''Jestem numerem cztery'', ale już go na moje nieszczęście nie było (oczywiście musiałam się czymś pocieszyć, padło na ekranizację ''Kamieni na szaniec'' ;D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik! Ja przeczytałam jakieś 12 książek... ale ja bezrobotna jestem to czasu więcej mam :D
    Życzę równie zaczyna negocjacji mają.

    Pozdrawiam Justyna z książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły wynik ;) Ja przeczytałam 8 ksiażek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystko jest to dobry wynik, zwłaszcza patrząc na zabieganie! :)
    Ojej, jesteś już drugą dziś osobą z książką "Jestem numerem cztery"! Ja jej nie czytałam, ale oglądałam film, który bardzo bardzo mi się podobał! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 książek to całkiem dobry wynik. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kwiecień to istne szaleństwo czytelnicze, mimo to ciągle tonę w zaległościach :)
    Gratuluję dobrych wyników i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry wynik, gratuluję :) Życzę powodzenia w nowym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wynik, u mnie na bogato, bo 19 książek przeczytałam.. nawet nie wiem kiedy to zleciało, dużo luzu miałam. A co do powyższych książek, ani jednej nie czytałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. 6 książek to bardzo ładny wynik :) U mnie było 5 z czego się cieszę, bo myślałam, że będzie gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku :) U mnie kwiecień minął zdecydowanie za szybko i nie zdążyłam zrealizować wszystkiego, co zaplanowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przeczytałam żadnej z tych książek, ale na niektóre mam ochotę. Pomimo zmęczenia wynik bardzo ładny, godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 6 książek w miesiąc? Świetny wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek