14 lutego 2016

LBA #10




Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA, tym razem przez Olę z Magicznych recenzji za co bardzo dziękuję :) Nie będę przedłużać tylko od razu zapraszam na moje odpowiedzi :)

1. Gdzie najbardziej lubisz czytać?

Moje łóżko :) Zawsze rozkładam się na łóżku, czasami przybieram naprawdę dziwne pozycje, na stoliku obok stoi herbata lub jakiś sok i już ciężko mnie wyciągnąć z łóżka :D

2. Czy masz taką książkę, którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz?
Jeśli tak, to jaki nosi ona tytuł?

Od niedawna mam taką książkę, a jest to After. Płomień pod moją skórą. Kocham ją za ilość emocji jakie towarzyszyły mi w trakcie jej czytania, ciągle albo się śmiałam, albo byłam zaskoczona, albo się denerwowałam. Nienawidzę jej za to, że jest to chyba najbardziej irytująca książka jaką do tej pory przeczytałam :D Co nie zmienia faktu, że strasznie mi się podobała :)

3. Wyobraź sobie, że przeprowadzasz się na bezludną wyspę.
Możesz zabrać tylko jedną książkę. Jaka byłaby to książka?

Bardzo nie lubię tego pytania ;) Zazwyczaj były trzy książki do wyboru, a jak ja mam wybrać tę jedną? Myślę, że wybrałaby Jane Eyre. Autobiografia Charlotte Brontë.

4. Jaki jest Twój sposób na tak zwanego "doła"?


Właściwie nie mam żadnego sposobu. Jak już mnie złapie to czekam aż samo przejdzie, czasami muszę się wyryczeć jak jakaś histeryczka, 
a czasami nawet dobijam sama siebie i katuję się jakimiś dołującymi piosenkami albo filmami :P

5. Jakiej muzyki słuchasz?

Nie mam swojego ulubionego gatunku. Słucham tego, co wpadnie mi akurat w ucho, jednak wolę stare utwory ;)

6. Jakich cech najbardziej nie lubisz w ludziach?

Tego, że bywają fałszywi, wywyższają się nad innymi, chociaż wcale nie są lepsi.

7. Czy masz takiego autora, którego powieści szczerze nienawidzisz? 
Jeśli tak, to kto to jest?

Właściwie nie trafiłam jeszcze na takiego autora i mam nadzieję, że nie trafię.

8. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Pierogi ruskie <3 I od jakiegoś czasu makaron zapiekany z serem i sosem pomidorowym. Mogłabym jeść cały czas i wcale by mi się nie znudziło :) 

9. Czy wierzysz w zjawiska paranormalne, typu duchy, UFO, itd.?

Nie wierzę, ale fajnie by było gdyby coś takiego istniało :P Jestem miłośniczką horrorów, więc takie rzeczy w prawdziwym życiu z pewnością by mi odpowiadały :)

10. Gdybyś mogła zamienić się miejscami z którąś z bohaterek danej książki, która byłaby to bohaterka?

Z pewnością Hermiona :) Fajnie byłoby trafić do świata Harry'ego Pottera i poużywać trochę magii, zjeść potrawy, które pojawiały się w książkach i trafić do tych wszystkich sklepów z genialnymi rzeczami.

11. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie (oprócz czytania)?

Nadrabiać zaległości serialowe i oglądać różnego rodzaju filmy :)


10 komentarzy:

  1. Dla mnie filmy to też odskocznia od czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze niedawno napisałabym, że też najchętniej czytam w łóżku, ale teraz przerzuciłam się na rower stacjonarny i czynności dwa w jednym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji, też najbardziej lubię czytać na łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie zamieniłabym się z Hermioną, ale równie intrygujące byłoby zostać Clary z "Miasta Kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi i zachęciłaś mnie, aby sięgnąć po powieść Charlotte Brontë. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam pierogi ruskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wierzę w zjawiska paranormalne. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię ludzi, którzy wywyższają się nad innymi, chociaż wcale nie są lepsi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałbym się zamienić z Hermioną, co ja bym oddała za jeden dzień w świecie HP :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za ruskimi nie przepadam. Ba! Nikt mnie nie zmusi do ich zjedzenia ;). Za to fałszywych ludzi nie toleruję i kompletnie ich nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek