31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia


Dzisiaj takie szybkie podsumowanie. Dopiero wróciłam z pracy i właściwie nie chce mi się nawet myśleć :P Miesiąc zleciał mi bardzo szybko, z resztą ostatnio ciągle czas przecieka mi przez palce, więc nic dziwnego. Nie zanosiło się, że uda mi się w tym miesiącu przeczytać dużo książek, a jednak było ich 8 :)

- Klaśnięcie jednej dłoni Richard Flanagan
- After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem Anna Todd
- Nie patrz w tamtą stronę Marcin Grygier
- Dotrzymana obietnica Jill Anderson
- Uczta dla wron. Sieć spisków George R.R. Martin
- Zagubieni książęta Garth Nix
- Raj utracony Thomas E. Sniegoski
- Zatrute ciasteczko Alan Bradley

To dało łącznie 3608 stron, czyli jakieś 116 stron dziennie.

Nie było tak źle, jak się zapowiadało :) A jak u Was wyglądał styczeń?

18 komentarzy:

  1. O, Dotrzymaną obietnicę z chęcią bym przeczytała, z tego co wiem, jest świetną książką. ;)
    A reszty nie znam . ;o

    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik! Mi w tym miesiącu udało się przeczytać 6 książek, co i tak jest dobrym wynikiem, zważywszy na to ile miałem zająć w styczniu... Mimo wszystko mam nadzieję, że luty będzie jeszcze lepszy, i że będę miał okazję sięgać po same dobre tytuły :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego lutego ;)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, u mnie styczeń na prawdę słabo :/ mam nadzieję, że luty będzie lepszy pod tym względem ;) miłego wypoczynku po pracy i owocnego lutego! :D

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem czytelniczy styczeń poszedł Ci bardzo dobrze. Gratuluję i oby tak dalej. U mnie był istny szał i luty będzie chyba taki sam, bo stosy książek piętrzą się niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że osiągnęłyśmy taki sam wynik w ilości przeczytanych książek :D Gratuluję :D
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  7. 8 książek to całkiem dobry wynik. Oby luty był dla Ciebie jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację wyniku :)
    Bardzo chciałabym przeczytać serie After i już mam pierwszy egzemplarz więc pora się zabrać za tą książkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku. :-) Ja w styczniu przeczytałam 7 książek. Nie przejmuj się - nie tylko Tobie czas przecieka przez palce... Eh, gdyby można to było zmienić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 książek to genialny wynik :) Mi w styczniu udało się przeczytać 1 .. :( Ale to przez sesję, studia i inne głupoty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno już nie robiłam podsumowania :) w każdym razie styczeń był męczący a luty zapowiada się jeszcze gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku :)
    Za "klaśnięcie jednej dłoni" również zamierzam się niedługo zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ukochane "AFTER" ❤
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie 7 książek, całkiem niezłych, ale przeczytałam trochę mniej. Zaleniwiłam się na początku tego roku i jakoś tak... ale w lutym nadrabiam ;) Przeczytałam już 3, chociaż to dopiero 1. tydzień
    Zapraszam
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek