14 grudnia 2015

Wyniki konkursu z książką niespodzianką :)



Już myślałam, że nie uda mi się dzisiaj dodać wyników, a już nie wspomnę o tym żebym w ciągu trzech dni miała to zrobić. Złośliwość rzeczy martwych potrafi czasem dać w kość. Internet postanowił przestać ze mną współpracować w najmniej oczekiwanym momencie, ale że jestem momentami bardzo upartym człekiem trochę poklikałam, powciskałam, odłączałam, podłączałam i znowu jest :D

Zgłosiło się 39 osób, co jest dla mnie całkiem miłym zaskoczeniem :) Do każdej osoby został przydzielony numerek, żadnych udziwnień, kto zgłosił się pierwszy ten ma numer 1, kto drugi 2 itd. A tak prezentuje się lista:

1. Kaś
2. Niebieska zakładka
3. Elenkaa_
4. Katherine Parker
5. dobra.ksiazka
6. Doomisia
7. PaniKa P.
8. Anka K
9. Wioleta Sadowska
10. _ CrUzOn _
11. Agata s
12. ma ra
13. cyrysia
14. Martha Oakiss
15. brisingr M
16. Michalina Miśka
17. Klaudia
18. Kasia
19. Ellie Moore
20. Ujrzeć Słowa
21. AniaSKF
22. Marzycielka Patty
23. Ann Wars
24. Katarzyna Jankowicz
25. Alex S.
26. Pionek
27. KittyAilla
28. Zatracona w słowach
29. Binarisja
30. Klaudia M
31. Souvenirmaniac
32. IDK
33. Black Angel
34. Lady Herondale
35. Striped Dot
36. Noelle _
37. Rose Belle
38. Piętaszek
39. Gracenta

A zwycięzcą jest...



Kasia

Serdecznie gratuluję! :) Już wysyłam maila i czekam na 3 dni, jeśli po tym czasie nie dostanę wiadomości zwrotnej wylosuję kolejną osobę.


13 komentarzy:

Designed By Blokotek