31 grudnia 2015

Podsumowanie grudnia i roku 2o15


Kończy się rok, więc pora na jakieś podsumowanie :) Miałam zrobić to jutro, ale nie wiem czy będę w stanie po dzisiejszym świętowaniu i całym jutrzejszym dniu spędzonym w pracy :( Zacznę od podsumowania grudnia :)

W tym miesiącu udało mi się przeczytać 6 książek :)

- Restart Amy Tintera
- Próba Eleanor Catton
- Zagubiony Heros Rick Riordan
- Kochając pana Danielsa Brittainy C. Cherry
- Supernatural. Witch's Canyon Jeff Mariotte
- After. Płomień pod moją skórą Anna Todd

A to dało łącznie 2486 stron, czyli jakieś 80 stron dziennie :)

Jeśli chodzi o cały rok 2o15 to nawet nie myślałam, że udało mi się przeczytać aż tyle książek :) Uzbierało się ich 90! Łączna ilość przeczytanych stron to 37 508, czyli jakieś 103 strony dziennie :) Jestem ciekawa czy uda mi się dojść do 100 książek.

W nadchodzącym roku 2o16
chciałabym wszystkim życzyć
wszystkiego co najlepsze,
spełnienia wszystkich marzeń,
oby ten rok był o wiele lepszy,
żeby było jeszcze więcej ciekawych książek do czytania
i żeby wszystko układało się po Waszej myśli :)
Szczęśliwego Nowego Roku! :)


18 komentarzy:

  1. 90 książek :O Gratuluję!

    Mam nadzieję, że w 2016 dojdziesz do 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję niesamowitego wyniku! Kolejna osoba i kolejna 90! Ja tak w tyle! ;)
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 90 książek to fantastyczny wynik! Gratuluję i życzę powodzenia w 2016 roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity wynik :) U mnie niestety tylko 62 ale zaczęłam dopiero w Marcu xd
    Powodzenia w 2016, mam nadzieję że dobijesz do wymarzonej 100 :)
    Pozdrawiam !
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego roku i życzę jeszcze lepszych wyników w przyszłym :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje udanego roku i życzę, żeby Nowy 2016 rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego i pełnego wspaniałych odkryć książkowych roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku i życzę szczęśliwego Nowego Roku! Mnóstwa radości, uśmiechu, spełnienia najskrytszych marzeń i osiągnięcia postawionych przez siebie celów ♥

    http://thebookishcity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik, gratuluję! Współczuję natomiast, że jutro musisz iść do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego 2016 roku!!!! Oby był mega książkowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takie mega dobrego wyniku! Życzę żeby ten rok był lepszy od popszedniego i wypełniony samymi cudownymi chwilami! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję takie mega dobrego wyniku! Życzę żeby ten rok był lepszy od popszedniego i wypełniony samymi cudownymi chwilami! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 90? wow to dużo. I jejku After! Kocham tą książkę, a właściwie fanfiction.
    Mam nadzieję, że w tym rok uda Ci się przeczytać, AŻ 100 książek!
    Życze powodzenia i zapraszam do siebie.


    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tak wspaniałego wyniku! :)
    W Nowym Roku życzę Ci kolejnych sukcesów oraz wytrwałości w tym, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik! :) Oby w 2016 r. był jeszcze lepszy ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zadziwiającego wyniku i życzę dalszych sukcesów w 2016 roku.

    Pozdrawiam, Melomol :)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek