4 grudnia 2015

Konkurs z książką niespodzianką :)


Dzisiaj miała pojawić się recenzja, ale z tego względu, że rano obudził mnie kurier stwierdziłam, że zrobię konkurs z książką niespodzianką ;) Już od jakiegoś czasu planowałam to zrobić, ale nieprzewidziane są ścieżki kurierów i zwyczajnie nie wiedziałam kiedy się u mnie pojawi. Jak sama nazwa wskazuje nagrodą jest książka niespodzianka, cóż bierzecie w ciemno :) Oczywiście istnieje prawdopodobieństwo, że już posiadacie na swojej półce tę książkę, ale z drugiej strony towarzyszące zaciekawienie może weźmie górę ;) Jedno, co mogę powiedzieć o tej książce to to, że swoją premierę miała w listopadzie, więc jest to 'świeżaczek' :)

Nie mam żadnych wygórowanych oczekiwań odnośnie tego konkursu, nie będzie żadnego zadania, wystarczy się zgłosić w komentarzach pod tym postem :) Oczywiście będzie mi bardzo miło jeśli udostępnicie gdzieś informację o konkursie :)

Teraz najważniejsze, konkurs trwa od dzisiaj do 13 grudnia do północy. Wyniki powinny się pojawić do trzech dni po zakończeniu konkursu, osoba, która wygra musi odpowiedzieć na mojego maila również w ciągu trzech dni, a później pozostaje jedynie cieszyć się wcześniejszym prezentem gwiazdkowym :)

Tak jak pisałam, wystarczy zgłosić się w komentarzach pod tym postem i najważniejsze podać maila żebym mogła skontaktować się ze zwycięzcą :)

Zapraszam do udziału i życzę powodzenia! :)

40 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką niepewność, więc z wielką radością się zgłaszam! Mój mail to: malinowa.jagodzianka@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że się zgłaszam. Uwielbiam takie niespodzianki. :-)
    Mój mail: niebieskazakladka@gmail.com
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się z największą przyjemnością ;)
    Mój mail: enka14@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że się zgłaszam! :D
    E-mail: kasia9502@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, uwielbiam niespodzianki <3
    E-mail: nawrotek1203@wp.pl
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się :)
    dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na niespodzianki zawsze jestem chętna ;).
    Zgłaszam się zatem.
    Mail: panikpaprocka@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! ;)
    ania0134@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    bartosz.lauks@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Zgłaszam się również!
    Email: Agatasa96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    kryniame@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    marthaoakiss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    brisingrm18@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, zgłaszam się! :)
    michalina.kulinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ! Lubię niespodzianki :)
    klaudia.winkler99@gmail.com

    i jeśli chcesz zapraszam na mojego bloga http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/
    Udostępniłam na twitterze i google+

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :) Jestem ciekawa co to za książka tym bardziej, że każda nowość się przyda. Będzie to taki świąteczny prezent.
    majkasia96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zgłoszę ;) Każdy lubi niespodzianki :)
    riana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    marzycielkapatt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    E-mail: annwars3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się z wielką chęcią! Uwielbiam niespodzianki, zwłaszcza świąteczne :D
    E-mail : ksiazkowy-termit@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    alexxxisqu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak jest szansa zgadnięcia czegoś za darmo, to czemu nie! Jak to się mówi: a nóż, widelec x)

    Łapaj maila: pionek.kif@gmail.com
    Łapaj link do mojego blogaska: www.kulturaifetysze.blogspot.com

    W komentarzu u mnie możesz śmiało wspomnieć o konkursie i podlinkować posta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie zrobiłaś bannerka, bo chętnie bym dodała u siebie na blogu! :(
    Ciekawa jestem cóż tam może być, a że świeżaków nie kupuję - to na pewno książki nie mam :D Jedyny mój świeżaczek to "Klucz niebios", ale on jest z października :D
    No nic, info dodam na fanpage'u ^^

    Zgłaszam się!
    dausias@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    brakloginu01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! :D
    Gabu_Rusek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też, ja też! Zgłaszam się! Książek nigdy za wiele! :D
    e-mail: a.flusz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też się chętnie zgłaszam ;)
    e-mail: kamila9813@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. Niespodzianki są genialne :D
    sylwia_2325@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się:)
    herondalelady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się.
    striped.dot@post.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! :)
    Email: the.bookish.city@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się.
    mietus1993@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. ZGŁASZAM SIĘ Z PRZYJEMOŚCIĄ!!!!
    dominikapietka@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. ZGŁASZAM SIĘ Z PRZYJEMOŚCIĄ!!!!
    dominikapietka@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się ;)
    gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek