2 listopada 2015

Podsumowanie października



Teraz czas leci mi bardzo szybko, nie mam za dużo czasu na czytanie, ale staram się jak mogę, dlatego bardzo jestem zaskoczona wynikiem, jaki udało mi się uzyskać w październiku, szczególnie, że czytałam raczej grubsze książki ;) Zanim dojdę do książek, które przeczytałam muszę się jeszcze pochwalić, że w październiku udało mi się nawiązać współpracę z Wydawnictwem Prószyński i S-ka z czego strasznie się cieszę :) Dzięki temu poznałam szybciej niż planowałam twórczość Sarah Waters, po której książki bardzo chętnie będę teraz sięgała, a nawet czekam aż listonosz przyniesie jedną z jej książek, którą kupiłam :)


Wracając do książek. W październiku udało mi się przeczytać 8 książek.

- Lewiatan Thomas E. Sniegoski
- Akademia Dobra i Zła Soman Chainani
- Złodziejka Sarah Waters
- Ścieżki północy Richard Flanagan
- Utrata Rachel Van Dyken
- Toxic Rachel Van Dyken
- Biesy Fiodor Dostojewski
- Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen,

To dało łącznie 3661 stron, czyli 118 stron dziennie!

Mam nadzieję, że listopad będzie równie owocny :)

18 komentarzy:

  1. Fiufiu, ładny wynik, zwłaszcza w liczbie stron dziennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę niezły wynik ♥
    Sama próbuje czytać w wolnych chwilach jednak nigdy jeszcze nie osiągnęłam takiego wyniku.
    http://swiatyoffie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę niezły wynik ♥
    Sama próbuje czytać w wolnych chwilach jednak nigdy jeszcze nie osiągnęłam takiego wyniku.
    http://swiatyoffie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 książek to bardzo przyzwoity wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki wynik! Zdecydowanie zazdroszczę, ponieważ mój jest o połowę mniejszy :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynik świetny! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) U mnie wolnego czasu też nie jest zbyt wiele i niestety w październiku przeczytałam tylko 2 książki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry wynik. Gratuluje i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ogromnie i życzę powodzenia w nowym miesiącu :)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super wynik, gratuluję! Mnie udało się przeczytać tylko 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik! Gratuluję nawiązania współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy oraz bardzo dobrego wyniku w czytaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku :)
    "Akademię Dobra i Zła" mam już u siebie na półce i niedługo koniecznie muszę się za nią zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników i nawiązania tak ciekawej współpracy. Prószyński i S-ka mają niesamowite książki, które na pewno będzie Ci się dobrze czytało. :-)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek