16 października 2015

Październikowy EpikBox


Sądziłam, że czas do przyjścia EpikBoxa będzie mi się bardzo dłużył, ale zapomniałam, że jak większość dni spędza się w pracy to czas rządzi się innymi prawami :) Nie mogłam się doczekać żeby zobaczyć, co znajdę w środku :) Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety mój telefon nie jest w stanie zrobić nic lepszego :P



Tak prezentował się środek pudełka, a tam kartka z napisem "I'd rather be reading", na której odwrocie było kilka rzeczy związanych z tym, co znajduje się w środku, ale na szczęście nie zdradzających tego, czego posiadacze boxa mogą się spodziewać, więc nawet jeśli ktoś sprawdził, co było na odwrocie, niczego to nie zmieniało.


A tak prezentuje się owa kartka, którą można również używać jako zakładki :)


Następnie mamy trochę pianek zabezpieczających zawartość, a dalej...


Kubek dla książkoholików z napisem "Professional Bookworm" :) Będzie idealny do kawy, a że nie posiadam jeszcze żadnego kubka związanego z książkami to teraz mogę się nim cieszyć :) Dodatkowo żeby kubek nie czuł się samotny dołączona była torebeczka herbaty "Królewska Malina", czyli na chłodne dni idealna :)


Następne, co znalazłam w boxie to zakładki i voucher na zakupy w sklepie EpikBox :) Z pewnością wykorzystam go na jakieś magnetyczne zakładki :)


I coś, co na pewno przyda się każdemu blogerowi, który recenzuje książki, a mianowicie notesik na mini recenzje. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć to jak wygląda notes z zewnątrz i w wewnątrz :) Bardzo fajna sprawa i na pewno wykorzystam, szczególnie, że jak nie mogę używać telefonu to wiecznie coś zapisuję na jakichś karteczkach :P


A do tego jeszcze ołówki, których można używać do zapisywania recenzji w notesie lub wszystkich innych czynności, co prawda ja za często z ołówków nie korzystam i bardziej by mi się przydał długopis, ale dla ołówków też znajdę jakieś zastosowanie :)



I ostatnie, czyli najważniejsze to książka :) Co prawda nie słyszałam o niej, dlatego cieszę się, że nie okazało się, że już ją czytałam bądź mam na swojej półce.


Restart Amy Tintera.
Główna bohaterka Wren Connolly została postrzelona trzykrotnie w klatkę piersiową. Wraca jako restart, czyli silniejsza, szybsza, posiadająca możliwość samoleczenia i praktycznie pozbawiona uczuć. Służy jako żołnierz Korporacji Odnowy i Rozwoju Populacji, a to co najbardziej lubi w swojej pracy to trenowanie nowych restartów. Kiedy na jej drodze staje Callum Reyes okazuje się, że jej praca nie będzie już tak łatwa, a dziewczyna dostaje ostatnią szansę by utrzymać chłopaka w ryzach.

Książka wydaje się być ciekawa i mam nadzieję, że naprawdę mi się spodoba.

Jeśli mam być szczera spodziewałam się odrobinę czegoś innego, ale przecież człowiek zawsze spodziewa się czegoś innego. Mimo wszystko bardzo się cieszę z kubka, który zaraz po moim gigantycznym kubku (0,75 l) na herbatę, będzie ulubionym do kawy :) I oczywiście notes jest super, a książka mnie intryguje :)

Jak myślicie warto jest wydawać 60 zł (już z przesyłką) na takiego boxa? Ja czuję lekki niedosyt i zaczynam się zastanawiać nad zamówieniem następnego, ale jeszcze nie wiem :P

21 komentarzy:

  1. Ale świetny kubek! Chętnie bym taki nabyła do mojej ukochanej kawy :D Książka wydaje się intrygująca, nawet bardzo :) Odpowiada mi taka tematyka. Choć nie jestem pewna, czy chciałabym wydać aż 60 złoty na te kilka rzeczy. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po przeczytaniu Twojego posta sama się zastanawiam czy takiego boxa nie zamówić. bo jestem bardzo ciekawa co mi by przyszło :)
    Kubek jest genialny! Czekam na recenzję książki, bo również pierwszy raz o niej słyszę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś mnie teraz skusiła. Coś czuje, że zamówię. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku epik box w ogóle mnie nie kusił, ale coraz bardziej zaczyna :) Mimo wszystko chyba się jednak wstrzymam chwilowo, bo zbankrutuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten epikbox!! Chętnie bym się na niego zapisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się trochę drogo, ale z drugiej strony sama przesyłka wynosi ok. 10 zł. Dlatego mimo wszystko skusiłabym się na na takiego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy podobał mi się chyba trochę bardziej, dobrze że nie zamówiłam październikowego bo książka jakoś nie w moim stylu :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem, 60 zł to trochę drogo. Zastanowiłabym się jednak...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wydaje trochę drogo jak na te kila gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama zastanawiam się czy nie skusić się na chociaż jedną edycję ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja koleżanka dostała podobny EpikBox, ale notesik na mini recenzje zaintrygował mnie. ^-^
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tych EpikBoxach i przyznam, że sama mam ochotę sobie jeden zamówić. Zazdroszczę kubka i książki :)
    A ten notes na mini recenzje po prostu wymiata. Na pewno prędzej, czy później zamówię sobie taki Box :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, pomysł świetny, taka randka w ciemno, ale dla mnie to trochę za drogie. ;) Może osobom, które są już niezależne finansowo, to nie przeszkadza? Nie mam pojęcia. Za taką cenę to ja bym chciała więcej tych gadżetów. Albo dwie książki. ;) Ale powiem ci, że o powyższej powieści słyszałam same dobre rzeczy. Mam nadzieję, że ci się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja podchodzę do tego w dość sceptyczny sposób, ponieważ bywam bardzo wybredna jeżeli chodzi o jakieś tytuły, ale na te dodatkowe rzeczy chętnie bym się załapała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie niespodzianki i chyba skuszę się na jedego boxa i zobaczę co i jak. Potem pomyślę nad następntmu bo obawiam się, że to może wciągać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kubek i notes jest świetny ;) Ja jednak nie lubię kupować kota w worku, dlatego ta zabawa nie jest dla mnie ;) No, ale mam nadzieję, że będziesz zadowolona z książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja długo zastanawiałam się nad boxem. Jednak nie przekonała mnie tematyka - professional. Jednak myślę, że w tym razem zaryzykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne :) pierwszy raz słyszę o czymś takim.
    Ale skoro tak zachwalasz to może warto się tym zainteresować.

    Buziaki,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym raczej nie zamówiła. Wolę kupować coś co wiem, że jest mi potrzebne, lub co bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tym Epik Boxem, ale nie czuję się do niego przekonana. Chyba jednak wolę wiedzieć, na co wydaję forsę ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek