16 lipca 2015

LBA #8


Dzisiaj po raz kolejny przychodzę do Was z LBA, dzięki nominacji Izy z Kolejny Rozdział, bardzo dziękuję za nominację :) Przyznam szczerze, że miałam w planach post z serii tych, które od czasu do czasu pojawiają się na moim blogu, które oryginalnie powinny być dodawane codziennie przez 3o dni, ale doszłam do wniosku, że łatwiej będzie mi odpowiedzieć na pytania niż teraz zastanawiać się nad czymś, co miało miejsce tak dawno temu, że musiałabym trochę dłużej nad tym pomyśleć, a zwyczajnie mi się nie chce myśleć :P Dlatego post, który miał się pojawić dzisiaj odłożę w czasie :) A teraz zapraszam na moje odpowiedz :)

1. Jak to się stało, że zaczęłaś blogować?

Ogólnie będąc na bezrobociu miałam mnóstwo czasu, który musiałam jakoś spożytkować, często zaglądałam na różne blogi recenzenckie i sama pochłaniałam mnóstwo książek. Niestety w swoim najbliższym otoczeniu nie miałam za bardzo z kim się dzielić wrażeniami po przeczytaniu jakiejś książki, ponieważ nikt nie czyta tak nałogowo jak ja, więc w mojej głowie zrodził się plan założenia bloga :)

2. Do jakiej książki/autora czujesz największy sentyment?

Jeśli chodzi o książki to na pewno będzie to seria o Harrym Potterze, bo w końcu wychowałam się na tych książkach :) A co do autora to bezsprzecznie - Stephen King. Cokolwiek by wydał to ja będę chciała to przeczytać :)

3. Po jakie gatunki książek sięgasz najczęściej?

Zazwyczaj jest to fantastyka bądź horrory, ale ostatnio często też sięgam po książki New Adult.

4. Jaka jest ulubiona książka Twojego dzieciństwa?

Na pewno książki J.R. Blacka, to były moje pierwsze horrory ;) Między innymi Szkielet w mojej szafie, Dom żywych trupów, Duch ze Wzgórza Kurzej Wątróbki czy Krzyki w mroku :)

5. Czy lubisz wypożyczać książki w bibliotece?

Jako dziecko byłam tam bardzo częstym gościem, teraz nie mam nawet swojej karty.

6. Czy myślałaś kiedyś o wydaniu/napisaniu książki? O czym by była?

Ba, ja nawet kiedyś coś pisałam i myślałam, że to jest dobre, ale później aż się śmiałam w własnej głupoty :P To miał być niby romans... Ale nie powiem, bo fajnie by było wydać coś swojego, ale raczej się do tego nie nadaję ;)

7. Gdybyś mogła zmienić zakończenie książki, to której?

A bo to jednej? Na tą chwilę przychodzi mi Eleonora i Park, zakończenie było tak beznadziejne, że aż szkoda słów.

8. Którego bohatera książkowego chciałabyś ożywić? Dlaczego?

Tyriona Lannistera z Pieśni Lodu i Ognia, bo jest tak zabawny i sarkastyczny, że aż chciałoby się go spotkać :)

9. Jaka książka Cię rozczarowała?

Po raz kolejny, bo to jedna? Między innymi: Kochani, dlaczego się poddaliście?, Lek na śmierć, trylogia Niezgodna, Gwiazd naszych wina, Sekretne życie pszczół i wiele innych.

10. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Na chwilę obecną Hopeless, Jane Eyre. Autobiografia.

11. Twoje marzenie związane z literaturą?

Na pewno fajnie byłoby kiedyś pracować w miejscu, w którym jest mnóstwo książek :) 


A ja nominuję:
Moje-ukochane-czytadełka
Addictedtobooks
Namalowac-świat-słowami
Happy1forever

1. Jak wybierasz kolejną książkę, którą chcesz przeczytać? Masz słoiczek TBR bądź jakiś inny sposób?
2. Czytasz w miejscach publicznych?
3. Myślisz, że mogłabyś kiedyś przestać czytać?
4. Jaką książkę przeczytałaś wielokrotnie?
5. Bohater/ka, którego/której chciałabyś się pozbyć z powieści, ale jakimś cudem autor/ka postanowił/a zostawić jego/ją w książce?
6. Jakie jest Twoje ulubione danie?
7. O jakiej porze najlepiej Ci się czyta?
8. Gdyby czytanie nie było Twoim hobby to, co by nim było?
9. Czy często oglądasz ekranizacje książek?
10. Ile masz w domu książek?
11. Czytasz tylko fizyczne książki czy ebooki też?

18 komentarzy:

  1. Też mam sentyment do Harrego Pottera ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkt pierwszy, z tych samych powodów założyłam bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię było lepiej poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zabawne odpowiedzi aż miło się czyta :)
    Tyrion, to by było ciekawe doświadczenia porozmawiać z nim na żywo haha :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam duży sentyment do serii o Harrym Potterze :) A ożywienie Tyriona jest naprawdę ciekawym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie miałam to samo nie miałam z kim się podzielić opinią i zaczęłam blogować. "Lek na śmierć" kocham całą serie Więźnia labiryntu ♥
    Pozdrawiam ciepło.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję za nominację :))
    Mnie trylogia Niezgodna również bardzo rozczarowała. Niestety :(
    A Tyriona Lannistera po prostu uwielbiam i w pełni się z Tobą zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię czytać horrory, ale ostatnio sięgam przeważnie po książki New Adult. I podobnie jak ciebie, rozczarowała mnie książka ''Kochani, dlaczego się poddaliście?''.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kiedyś korzystałam często z biblioteki. Teraz mam w zasadzie swoją, więc już nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że dzięki takim zabawom można kogoś bliżej poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Kingiem mam tak samo, wszystko, co wyszło spod jego pióra muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja marzę o pracy w antykwariacie, może czas założyć własny antykwariat?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za nominacje, post w 100% pojawi sie na moim blogu!! U mnie z biblioteką jest na odwrót, jak byłam mała to w ogóle do niej nie chodziłam a teraz co chwile tam jestem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyriona? Jeśli chodzi o bohaterów Martina, ja bym ożywiła Sansę. :) To moja ulubienica (dlatego tak się zdenerwowałam, kiedy zobaczyłam, co zrobili z jej postacią w - swoją drogą, słabym - serialu). Chciałabym się z nią zaprzyjaźnić. :)
    Okazuje się też, że sporo blogerek kiedyś coś pisało - może warto do tego wrócić? ;) Jeśli, oczywiście, wciąż sprawia to przyjemność. Wydaje mi się, że dużo osób przestało pisać, doszedłszy do wniosku, że są zbyt kiepskie, ale najważniejsze to robić, co nam przynosi radość. :) Ja akurat nigdy nie pisałam (poza blogiem), w ramach hobby robię jednak dużo rzeczy (np. rysuję), w których nie jestem najlepsza, ba!, nie jestem nawet dobra, bo nie muszę przecież taka być. ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek