2 lipca 2015

Favourite Songs Book TAG



Bardzo dziękuję Izie z bloga Kolejny rodział za nominację do tego TAG-u :) Jest on dla mnie w tym momencie jak zbawienie, ponieważ nie mam chwilowo za bardzo kiedy czytać, nad czym bardzo ubolewam :( A nie chcę żeby za długo świeciło na blogu pustkami, więc ta nominacja przyszła w jak najbardziej odpowiednim czasie :)


Książka z piękną główną bohaterką


Ciężko stwierdzić, ponieważ praktycznie w każdej książce są najpiękniejsze bohaterki, a ja szczerze mówiąc nie zwracam za bardzo na to uwagi, bo zazwyczaj nie zwracam uwagi na bohaterki. Żeńskie postaci jakoś wybitnie mnie denerwują :P

Najpiękniejszy książkowy pocałunek


Na pewno mogę pod tę kategorię podpiąć pocałunek Kyle'a Kingsona i Lindy Taylor z Bestii Alex Flinn. Wiadomo, że cokolwiek związanego z Piękną i Bestią będzie mi się podobało, a pocałunek tej dwójki, oprócz tego, że odczynił czar rzucony przez wiedźmę, dodatkowo był idealny :)

Książka lub seria, którą zawsze będziesz kochać


Wyżej wspomniana Bestia Alex Flinn, a od jakiegoś czasu również Jane Eyre. Autobiografia Charlotte Brontë.

Bohater, który imponuje Ci odwagą


W tym momencie przychodzi mi do głowy Danny z Lśnienia Stephena Kinga. Mały chłopczyk z pewnym darem, mieszkający w nawiedzonym domu, radzący sobie lepiej niż niejeden dorosły ;)

Najwspanialsza książkowa przyjaźń


Tu bez dwóch zdań wymienię troje bohaterów z Harry'ego Pottera, czyli Hermiona, Harry i Ron. W każdej sytuacji pokazywali, że ich przyjaźń jest bardzo ważna i nawet, gdy któreś nie chciało żeby reszta pakowała się w kłopoty to i tak stali za sobą murem.

Ulubiony klasyk


Na pewno Jane Eyre. Autobiografia Charlotte Brontë, ale również Szkarłatna litera Nathaniela Hawthorne'a oraz Tess d'Uberville Thomasa Hardy'ego.

Największy literacki zazdrośnik


Nie wiem, przychodzi mi na myśl Edward ze Zmierzchu, chociaż nie wiem czy jego zachowanie można podpiąć pod zazdrość czy może raczej pod nadopiekuńczość.

Para, którą kochasz za to, że oni się kochają


Sky i Holder z Hopeless Colleen Hoover :) Uwielbiam tę dwójkę :)

Najsmutniejsza książka


Chyba nie czytałam zbyt wielu książek, które mogłabym wymienić w tej kategorii, ale chyba mogłabym powiedzieć, że Nieprzekraczalna granica Colleen Hoover, ale tylko dlatego, że to była pierwsza książka w trakcie, której płakałam.

Najlepiej wykreowany (ulubiony) czarny charakter


Damon Salvatore z Pamiętników wampirów, choć seria ta nie podobała mi się aż tak bardzo, jak serial to jednak postać Damona w książkach bardzo przypadła mi do gustu :) Był tak wredny i zły, że nie dało się go nie lubić :)

Bohater, którego kochasz niezależnie od wszystkiego


Uwielbiam postać Tyriona Lannistera, jest po prostu genialny :D 

Książka, z którą masz jakieś szczególne wspomnienia


Właściwie to nie mam takiej książki, a przynajmniej żadna taka nie przychodzi mi na tę chwilę do głowy.

Książka perfekcyjna w każdym calu


Dla mnie taką książką było Hopeless Colleen Hoover, ale również ostatnia część Harry'ego Pottera, czyli Harry Potter i Insygnia Śmierci.

Bardzo przepraszam, ale nikogo nie nominuję. Jestem po dwóch dziennych zmianach, jutro też idę na rano i ze zmęczenia mózg odmawia mi posłuszeństwa, ale jeśli ktoś jest chętny to zapraszam :)

10 komentarzy:

  1. Danny z Lśnienia naprawdę imponuje! :) Z kolei mnie Bestia strasznie rozczarowała.
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super TAG :))
    Ja również uwielbiam "Hopeless", chociaż "Maybe someday" podobało mi się bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny tag, ale kurcze trudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący tag. Masz rację, "Hopeless" jest wspaniały, ale i tak uważam, że "Maybe someday" jest o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się dokładnie z podaniem za przykład Queen, Michael Jackson, Bon Jovi <3 no i Maroon 5 :) świetne piosenki i idealnie pasujące do "kategorii" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zostałam nominowana do TAGu i nie uśmiecha mi się to, bo to ciężka zabawa :P Ciekawe odpowiediz, szczególnie piosenka do klasyka, cudowna. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag. A "Hopeless" mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy TAG. Co do przyjaźni to zgadzam się co do trio z Pottera ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi.Genialny TAG.Uwielbiam muzykę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny TAG, bardzo podoba mi się połączenie muzyki z książkami <3. Ciekawe odpowiedzi. Co do przyjaźni całkowicie się zgadzam z niesamowitym trio z Harry'ego Pottera.
    Pozdrawiam,
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek