18 czerwca 2015

Emigrantka - Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta



Ola z bloga aleksandrowemysli postanowiła wysłać swoją książkę w świat :) Powieść dotarła do mnie i teraz szukam kolejnej osoby, do której powędruje :) Założeniem Oli jest, aby książka dotarła do 15 blogerów, a ostatnia osoba wysyła ją bezpośrednio do właścicielki :) Nie przedłużając, osoby chętne do wzięcia udziału w tej akcji proszę o zgłaszanie się w komentarzach pod tym postem.


Wystarczy, że napiszecie:

Zgłaszam się.
E-mail:

Wraz z moją recenzją książki pojawią się wyniki losowania, w którym to wybiorę kogoś, do kogo trafi emigrantka :) Jednak zanim się zgłosicie, proszę abyście przeczytali zasady, które pochodzą z bloga Oli, a ja tylko odrobinę je zmodyfikowałam w dwóch miejscach :)

Zasady zabawy Emigrantka:


1. Każdy bloger, do którego dotrze książka może wpisać adres bloga na stronie tytułowej. Jeżeli
macie ochotę na ostatniej stronie możecie także skrobnąć kilka słów do mnie. Mogą to być dedykacje, Wasze przemyślenia z lektury albo zabawny rysunek :) Przyjmę z zachwytem również wszystkie odręczne listy. Wasza wola, wolny wybór :)

2. W ciągu tygodnia, maksymalnie dwóch od otrzymania książki należy ją zrecenzować i opublikować recenzję na blogu. 

3. W recenzji należy zawrzeć informację, że jest ona częścią zabawy Emigrantka. Miło mi będzie jeżeli zrobicie zdjęcie "Pierwszych piętnastu żywotów Harry'ego Augusta" i wstawicie je na swojej stronie :)

4. Następnie prześlijcie książkę kolejnej osobie, przy której jesteście pewni, że spełni wszystkie warunki nietypowej emigracji :) (Najlepiej listem poleconym, by mieć pewność że nie zaginie). 

5. Zabawa nie ma sztywnych ram czasowych. Nawiązując do tytułu, chciałabym żeby książka dotarła do 15 blogerów. Ostatnia osoba odsyła książkę prosto do rąk Oli :)

6. Pośród biorących udział w zabawie,  Ola wybierze jedną i nagrodzi ją niespodzianką. 

7. W razie jakichkolwiek pytań i problemów, napisz do Oli na adres: aleksnadra@interia.eu lub do mnie: booksofmeworld@gmail.com


Zapraszam! :)

10 komentarzy:

  1. Odpuszczę, bo mam książkę u siebie!
    Ale wszystkim naprawdę zachęcam do wzięcia udziału!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również posiadam książkę, ale zabawa przednia:) Bardzo fajna inicjatywa Oli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... Jaki zacny pomysł. :D Książka mnie kusi, ale chyba tak bardzo, że będę polować na własny egzemplarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :)
    Książkę bardzo chciałabym przeczytać, dlatego bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :D
    Zgłaszam się
    e-mail: addictedtobooks@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę czytałam, ale wszystkim życzę powodzenia :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wezmę udziału, gdyż zbieram książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Cieszę się, że książka już do Ciebie dotarła :) Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że zgłaszam się!
    E-mail: gaska-89@o2.pl

    Brałam udział w podobnej akcji! Coś niezwykłego, czytając myśli się o wszystkich osobach które miały książkę przed nami :)
    Strasznie bym chciała znów to poczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba już kiedyś była zorganizowana taka akcja. Bardzo mi się ona podoba, ale niestety, mam zbyt dużo wyjazdów i bym musiała ją trzymać do końca wakacji, więc chyba sama sobie kupię tę pozycję :) Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się !
    E- mail : gabrysia17a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek