31 maja 2015

Podsumowanie maja + Książka wielokrotnie przez Ciebie czytana



Minął kolejny miesiąc, sama nie wiem kiedy i na czym, ale wiadomo, że jak miesiąc mija to trzeba zrobić podsumowanie ;) W maju udało mi się przeczytać 10 książek.

- Abhorsen Garth Nix
- Nienasycony zwycięzca Carlo Ancelotti
- Próba żelaza Holly Black, Cassandra Clare
- Tak krucho Tammara Webber
- Lepsze życie Anna Gavalda
- Lek na śmierć James Dashner
- Pułapka uczuć Colleen Hoover
- Nieprzekraczalna granica Colleen Hoover
- Wierna Veronica Roth
- Ezotero. Córka wiatru Agnieszka Tomczyszyn

To dało łącznie 3281 stron, czyli jakieś 106 stron dziennie :) A jak to wyglądało u Was?

***

Żeby post nie był strasznie krótki postanowiłam napisać w nim również o książce wielokrotnie przeze mnie czytanej (czyli kolejna odpowiedź na 30-sto dniową serię z książką, którą ja rozciągnęłam w czasie). I tu muszę powiedzieć, że nie ma jednej książki, którą wielokrotnie czytałam, a jest cała saga... Tak, tak, jest to...
Saga Zmierzch. Przyznaję, że kiedy zrobił się ten wielki boom na tę serię sama miałam niezłą "fazę" na nią :P Wiadomo z czasem mi przeszło, ale wtedy przeczytałam wszystkie cztery książki tak wiele razy, że nie jestem w stanie zliczyć ile to było dokładnie. Nie wstydzę się tego, że padło akurat na serię o błyszczących w słońcu wampirach (co na dzień dzisiejszy jest dla mnie śmieszne) z tego względu, że to właśnie dzięki tym książkom wróciłam po dłuższym czasie do czytania i zapoczątkowały one moją chęć posiadania własnej biblioteczki i kolekcjonowania książek :) Czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

A Wy macie taką książkę/książki, które wielokrotnie czytaliście? :)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :) Wielokrotnie czytałam książki Zafóna, Harrego Pottera i sagę Zmierzch też :D ale wygrywa zdecydowanie Potter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ładny wynik.
    Żadnej z wymienionych książek nie czytałam.
    Zmierzch przeczytałam do połowy 3 tomu...nigdy więcej!
    Ja w kółko czytam Harrego Pottera ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik, wielokrotnie czytam wiersze Haliny Poświatowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem cię i twoją miłość do Zmierzchu - sama miałam taką fazę... :/
    U mnie - z ręką na sercu - Baśnie będą książką, którą na okrągło czytam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    U mnie podsumowanie już jutro :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wynik :)
    Ja czytałam kilka razy serię HP i Władcę Pierścieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie powoli robi się już podsumowanie, do Ciebie mi trochę brakuje - jakaś jedna średniej objętości książka. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluje tak świetnego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik, gratuluję i życzę jeszcze lepszego w czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie to HP, w ogóle tyle osób go miało w rękach, że wygląda tragicznie, ktoś mi nawet zwrócił uwagę, że taki wyświechtany hihi:) Kiedyś kupię sobie całą sagę NOWĄ i ustawię w nowym domu na półce. Bardzo dobry wynik, ja absolutnie nie jestem w stanie tyle przeczytać, za dużo pracuję:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja co jakiś czas czytam "Lalkę" Prusa, uwielbiam tę powieść. Gratuluję wyników, sporo przeczytanych książek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku! Sama niedługo mam w planach książkę "Próba żelaza" :))
    Mi w tym miesiącu udało się przeczytać 13 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje świetnego wyniku.
    A co do sagi Zmierzch, także ją lubię i się tego nie wstydzę. Co więcej, to właśnie od tej serii zaczęła się moja namiętna przygoda z czytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku :) Ja mam ogólny sentyment do sagi Zmierzch i też nie uważam, żeby czytanie jej było czymś złym :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 10 książek to bardzo dobry wynik! Gratuluję :) a co do Zmierzchu to chyba każdy w naszym wieku czytał Zmierzch. Nie da się ukryć, że kiedyś większe wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie wielokrotnie czytaną książką jest właśnie zmierzch i HP ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sagę Zmierzch czytałam, ale tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wynik, mnie udało się przeczytać jedynie cztery pozycje :) Za Zmierzchem nie przepadam, ale to właśnie dzięki tej książce zaczęłam czytać nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielokrotnie czytałam książkę "Jeździec miedziany". Ta książka nigdy mi się nie znudzi i za każdym razem mnie zachwyca i wzrusza :))

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek