30 kwietnia 2015

Podsumowanie kwietnia



Nawet nie wiem, kiedy ten miesiąc zleciał, ale zdecydowanie dobrze wypadł pod względem czytelniczym :) Właściwie udało mi się przeczytać więcej niż się spodziewałam :) Nie przedłużając w kwietniu udało mi się przeczytać 12 książek :)


- Fanaberia Łukasz Kotkowski
- Sekretne życie pszczół Sue Monk Kidd
- Lirael. Córka Clayrów Garth Nix
- Starter Lissa Price
- Zbuntowana Veronica Roth
- Zac & Mia A.J. Betts
- Szukając Kopciuszka Colleen Hoover
- Villette Charlotte Brontë
- Ostatni smokobójca Jasper Fforde
- Eleonora & Park Rainbow Rowell
- Kochani, dlaczego się poddaliście? Ava Dellaira
- Piękny drań Christina Lauren

To dało łącznie 4427 stron, czyli jakieś 148 stron dziennie.

Co więcej, jak widać znowu zachciało mi się zabaw z szablonem :P Kobieta zmienną jest, a ja często nie mogę się zdecydować :D

A jak u Was wypadł ten miesiąc? :)

10 komentarzy:

  1. 12 książek to naprawdę świetny wynik :) Ja przeczytałam 6, ale jestem jeszcze w trakcie czytania dwóch i może jedną uda mi się dzisiaj skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik, gratuluję i życzę jeszcze lepszego w maju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, prosty wygląd bloga zdecydowanie na plus :D 12 książek - świetny wynik

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ładny wynik! U mnie 8 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 12 książek to świetny wynik! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity wynik! Ja mogę tylko o takim pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku :))
    Dla mnie ten miesiąc był całkiem udany. Udało mi się przeczytać 13 książek :D
    Bardzo chciałabym już przeczytać książkę "Starter", bo zapowiada się na prawdę super :>

    OdpowiedzUsuń
  8. witam ja niestety przeczytałam 3 książki, ale mam nadzieję, że w tym miesicu Ci dorównam :D
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek