31 marca 2015

Podsumowanie marca



Przyszła pora na kolejne podsumowanie :) Marzec był dobrym miesiącem, może nie przeczytałam tylu książek ile planowałam, ale za to udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Literackim i MG :) Jestem z tego powodu niezmiernie zadowolona :)


Jeśli chodzi o książki, udało mi się w tym miesiącu przeczytać 7 książek.

- Strefa skażenia Richard Preston
- Clariel Garth Nix
- Bracia Karamazow Fiodor Dostojewski
- Uczta dla wron. Cienie śmierci George R.R. Martin 
- Sabriel Garth Nix
- Odłamki Ismet Prcić
- Niezgodna Veronica Roth

To dało łącznie 3003 strony, czyli jakieś 97 stron dziennie.

W kwietniu planuję przeczytać trochę więcej, chociaż w tym miałam podobne plany, a wyszło jak wyszło. Mimo natłoku obowiązków cieszę się, że udało mi się tyle przeczytać :)

19 komentarzy:

  1. "Uczta dla wron" :3
    Moje MUST READ i MUST HAVE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak gratuluję wyników :D u mnie nie było aż tak ładnie jak u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem masz bardzo dobre czytelnicze statystyki, a w kwietniu zapewne będzie jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Clariel" i "Sabriel" to świetne książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę świetny wynik :) By kwiecień był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dobry wynik. Wielkie gratulacje. Oby kwiecień był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku :D Z tych książek czytałam tylko "Niezgodną" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku! :))
    Ja właśnie planuję lekturę książek pana Nixa. Mam nadzieję, że mi się spodobają :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik i widzę, że same ciekawe książki złożyły Ci się na marzec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 to bardzo dobry wynik! Oby w kwietniu było jeszcze więcej! Co ciekawe, wszystkie z tych książek mnie zaciekawiły, gratuluje doboru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku :D Ja sama też przeczytałam tyle samo książek i jestem z siebie dumna (czasu wolnego miałam jak na lekarstwo, a mimo to książek przeczytałam nawet więcej niż w grudniu)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku :D Ja sama też przeczytałam tyle samo książek i jestem z siebie dumna (czasu wolnego miałam jak na lekarstwo, a mimo to książek przeczytałam nawet więcej niż w grudniu)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję sukcesów! MG czasem wydaje fajne książki, mam tu na myśli głównie Siostry. :) A teraz chyba w zapowiedziach mignęła mi Orzeszkowa. Same perełki, aż się rozmarzyłam. ;) Mam nadzieję, że w końcu uda mi się je zdobyć w bibliotece, bo na zakup obecnie mnie nie stać. A jeśli chodzi o tytuły, które przeczytałaś w marcu, to widzę same dobre powieści: przede wszystkim "Bracia Karamazow", ale też i "Sabriel" (autor powołuje do życia pełnokrwiste bohaterki) i Martin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku! Ja w tym miesiącu zaszalałam i przeczytałam 4411 stron :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyniku. Z wymienionych przez ciebie książek tylko czytałam "Niezgodna" ;/
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards na moim blogu http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Siedem książek w miesiąc to bardzo ładny wynik, gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek