12 marca 2015

Konkursiątko :D



Tak sobie dzisiaj siedziałam i myślałam, co jest dość dziwnym u mnie objawem :P Idzie wiosna, a ja mam jakiś taki wiosenny nastrój, więc pomyślałam sobie, że może fajnie by było zrobić konkurs i kogoś obdarować :) Szczerze mówiąc nie wiem, co wyjdzie z tego konkursu, bo jest to mój pierwszy, nie wiem jaki będzie odzew i czy w ogóle jakiś, ale kto wie może chociaż kilka osób się zgłosi ;) Najpierw zacznę od takiego jakby regulaminu konkursu, a ta najważniejsza część będzie na końcu ;)



REGULAMIN

1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga booksofmeworld
2. W konkursie może wziąć udział każdy, kto posiada bloga (niekoniecznie o tematyce książkowej) i adres korespondencyjny na terenie Polski.
3. Konkurs trwa od 12.03.2015 do 22.03.2015 do godziny 23.59
4. Wyniki zostaną ogłoszone 23.03.2015, wtedy wyślę do zwycięzcy maila z prośbą o podanie adresu do wysyłki, jeśli nie dostanę maila zwrotnego w ciągu 3 dni wylosuję innego zwycięzcę.
5. Nie oczekuję obserwowania bloga czy rozgłaszania informacji o konkursie, jednakże byłoby mi miło gdybyście udostępnili informację przynajmniej na Google+
6. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem wyrazić chęć wzięcia udziału poprzez napisanie zwykłego "Zgłaszam się", należy podać adres e-mail oraz odpowiedzieć na pytanie (a właściwie w jakiś sposób przekonać mnie):

Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś wygrać?

7. Teoretycznie zwycięzca ma być jeden, ale to się może jeszcze zmienić, bo po prostu mogę mieć taki kaprys, że będę chciała nagrodzić dwie osoby :P A tak poważnie to zależy od odpowiedzi ;)
8. To już ostatni punkt :P Wybieracie spośród 13-tu książek i wybieracie dwie, przy czym piszecie, na której Wam bardziej zależy ;) 

A teraz to co najważniejsze, czyli książki ;) Mam nadzieję, że na zdjęciu widać dokładnie tytuły (a jeśli nie to wystarczy kliknąć w zdjęcie żeby je powiększyć) :)


Good luck! ;)

20 komentarzy:

  1. U mnie biblioteczka pęka w szwach, więc ja jednak wolę dać szansę innym uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tym razem podziękuję :) - niech inni zwyciężają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jak najfajniejszych odpowiedzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! :)
    Udostępniłam na FB. :)
    Jestem miłośniczką wszelakiej literatury, zwłaszcza fantastyki i niestety wpadłam w nałóg. Książki są mi potrzebne do życia jak tlen do oddychania. Więc proszę Cię nie pozbawiaj mnie zbawiennego daru i wyślij jedną z powieści. :)
    Którąś z tych: "Hotel Transylwania" lub "Anatomia kłamstwa" :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie jestem zainteresowana tymi pozycjami, więc nie będę odbierać szansy innym, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemyśle uczestnictwo, bo słabo u mnie ostatnio z argumentami. Jak tylko jakiś wymyślę, bez wahania się zgłoszę. :) Tymczasem, nominacja u mnie dla Ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Czemu to ja miałabym wygrać? Hm, może dlatego, że miło by było w końcu wygrać jakąś książkę :) A tak na poważnie, to uwielbiam książki jak i wszystko co wiążę się z nimi- blogi, vlogi, dosłownie wszystko. Tak mogę się przyznać, jestem w pełni tego słowa znaczeniu książkoholiczką :)
    Wybieram: "Anatomia kłamstwa" i "Wielkie sekretne widowisko".
    Mój email to : izareads@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że książki znajdą swoich nowych właścicieli :)

    http://book-please.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam półki przepełnione książkami 'do przeczytania", więc niestety nie wezmę udziału :)
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja spróbuję :) co mi tam :)

    Gdy nową książkę do ręki dostaję
    serce na moment bić mi przestaje.
    To taka chwila bardzo podniosła
    każdy kto czyta - tą chwilę poznał :)
    Serce się wtedy wielce raduje,
    ja powolutku książkę wertuję.
    Bo każda książka swój świat posiada,
    i w pewnym sensie - sens życiu nada.
    Każdą książkę szanuję ogromnie
    to moje przyrzeczenie dozgonne.
    Jeśli zechcesz mnie książką obdarować
    mogę Ci tylko ogromnie podziękować :)

    Wybieram "Hotel Transsylvania" oraz "wielkie sekretne widowisko" :)
    anngal4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się !
    Tylko do paru lat jestem miłośniczką książek i moja domowa biblioteczka jest jak na razie bardzo uboga. Lubię mieć własne książki, często do nich wracam. Jestem fanką fantasty i bardzo chciałabym przeczytać książkę "Wilkołak"!
    Udostępnione : http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/p/konkursy.html
    + na fb i g+
    Wybieram "Wilkołak" oraz "Pamiętniki Wampirów"
    magda.niska@interia.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłoszę się, a co!
    mail: smieszna.nazwa95@gmail.com
    Wybieram "Anatomie kłamstwa" (o tak, to na niej mi bardziej zależy) albo "Hotel Transylwania".
    Więc, dlaczego ja? Fajnie byłoby wygrać by w końcu nauczyć się porządnie kłamać, a samemu nie dać się oszukać. Jak żyje tak kłamstwa słabo mi wychodzą, wypadałoby to końcu zmienić. A jeśli już nie będzie mi dane zostać kłamcą to chętnie cofnę się w czasie by odwiedzić dawny Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam szczęścia do konkursów, ale wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgaszam się,
    xxsylviaxx@wp.pl


    Chciałabym wygrać Hotel Transylvania ♥
    Ponieważ uwielbiam książki powiązane z podróżami, odmiennymi kulturami, egzotyką. To cudowne, że dzięki książkom możemy przenieść się do odległych krain i czuć się tak, jakbyśmy tam byli. Z książką w ręku we własnym a domu, a jednocześnie tysiące kilometrów stąd bez wydawania ani grosza na podróż ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się :)
    wyliterowane@gmail.com
    blog: http://okiem-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    Chciałabym wygrać 'Wilkołak' S. Feasey
    Dlaczego ja miałabym wygrać?
    Zawsze pragnęłam aby przeczytać tę książkę, gdybym ją dostała recenzja od razu po przeczytaniu ukazałaby się na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek