14 lutego 2015

Keep Calm...



Jak już nie raz wspominałam dałam sobie bana na kupowanie książek i wciąż się tego postanowienia trzymam. Najpierw przeczytam to co zalega na półkach, a dopiero później będę kupować kolejne książki. Jednak są takie dni, kiedy książki same przybywają za sprawą cudownych osób :) Jednym z takich dni są właśnie urodziny. Yay! Tym razem przychodzę do Was z moimi urodzinowymi prezentami :) Z tego względu, że część przyszła wcześniej, a co do części wiedziałam jakie to będą książki mogę już teraz dodać ten post :)



Obsydian i Onyks Jennifer L. Armentrout. Wreszcie się dowiem kim jest Daemon i co w nim widzą osoby, które już mają te książki za sobą. Z drugiej strony jestem bardzie ciekawa całej tej historii z obcymi ;)


Drugi tom Darów anioła, czyli Miasto popiołów Cassandry Clare, mam wrażenie, że tylko ja jeszcze tej serii nie przeczytałam, bo wszędzie na innych blogach widzę recenzje poszczególnych tomów. I oczywiście Miniaturzystka Jessie Burton, odkąd zobaczyłam zapowiedź tej książki i jej okładkę wiedziałam, że muszę ją mieć, nawet jeśli nie wiedziałam o czym jest :P I wreszcie mam!


Cyrk nocy Erin Morgenstern to książka, którą sama sobie wybrałam, ponieważ od dawna chciałam ją przeczytać. Szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia o czym jest, ale chciałam ją ze względu na okładkę :P Jest po prostu cudna!


A te perełki to prezent ode mnie dla mnie. Jedyne odstępstwo od postanowienia niekupowania książek. Zdecydowałam się na nie tylko dlatego, że były to mega okazje :) Baśnie braci Grimm i Carrie kupiłam jeszcze w styczniu, ale z myślą o urodzinach, bo i tak miałam zamiar sobie coś kupić, ale okazja trafiła się wcześniej ;) Bezpieczna przystań to z kolei zakup biedronkowy :D Była okazja, więc czemu nie. 

Kiedy to wszystko przeczytam nie wiem, ale nowe książki zawsze cieszą, szczególnie kiedy trwa "post" i omija się szerokim łukiem jakiekolwiek strony, na których można kupić książki bądź księgarnie :)

   

26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!
    Spokojnie, nie jesteś ostatnią osobą, która nie zna Darów Anioła, zawsze jestem jeszcze ja. Kompletnie mnie do tej serii nie ciągnie. A "Miniaturzystki" i "Cyrku nocy" zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Strasznie jestem ciekawa "Miniaturzystki" i "Cyrku nocy" :) Szkoda, że nie mogę się rozdwoić żeby czytać i jedną i drugą :) Wiem, że to możliwe, ale wolę się skupić na każdej z osobna :)

      Usuń
    2. Też nie lubię czytać kilku książek na raz. Potrafię się wtedy pogubić i zawsze mam dylemat, której poświęcić więcej czasu. :D

      Usuń
  2. Oj, oj, oj! Wielkie życzenia, najszczęśliwszego książkowego życia! :) Grimm - chcę, o tak! Miasto popiołów jeszcze trzyma poziom,ale jeśli o mnie chodzi, gorąca polecam zakończyć czytanie tej serii na 3. części :) Miniaturzystke polecam bardzo, przeczytaj uważnie i powoli, to książka,która dosłownie inspiruje. Zazdroszczę Obsydianu, broniłam się, ale tyle osób chwali, że sama bym chciała ;) szkoda, że moje urodziny dopiero w wakacje, miałabym wymówkę, żeby znieść ban na zakupy ksiązkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Właśnie słyszałam, że ostatnie 3 tomy Darów Anioła już nie są aż tak dobre jak pierwsze 3. Ale słuchaj niedługo Dzień Kobiet zawsze możesz z tego powodu zrobić odstępstwo od niekupowania książek :D

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo Ci zazdroszcze "Baśni braci Grimm" inna interpretacja bajek to coś absolutnie dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego książkowego! :) Czekam na opinię o "Carrie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka i oczywiście książek :)
    Nie mogę się doczekać, aż przeczytam Twoją recenzję na temat "Miniaturzystki" i "Bezpiecznej przystani" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Bardzo skromny pierwszy obrazek. Hahah :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Recenzje na pewno się pojawią ;) Hahaha wiem :D Na co dzień jestem skromna to przynajmniej w urodziny mogę zaszaleć :D

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego :)
    Dużo ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego i więcej takich książkowych prezentów ! ;)
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak prezentów książkowych nigdy za wiele :D

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Też miałam niedawno urodziny i postanowiłam sb sama kupić jakąś książkę na prezent. :D
    Twoje zdobycze są bardzo interesujące, tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiadomo, że samemu sobie też trzeba zrobić prezent ;)

      Usuń
  9. Ja też nie wiem, kiedy przeczytam nowe książki, ale ważne, że już je mam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ''Obsydian'' i ''Onyks'' to książki zdecydowanie warte przeczytania (że już nie wspomnę o Daemonie...). Sama chciałabym dostać ''Baśnie braci Grimm'', ale do moich urodzin jeszcze kawał czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!
    Cudne masz nabytki książkowe. Zwłaszcza marzy mi się ''Onyks'' oraz ''Bezpieczna przystań''

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych wspaniałości w życiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kinga wielbię i czytać mogę po kilka razy w kółko te same powieści:D miasto aniołów przeczytałam całą serię i podobała mi się nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam Bezpieczną Przystań, więc pewnie też zabiorę się za książkę.
    nie jesteś sama, ja jeszcze nie przeczytałam ani jednego tomu z Darów Anioła :)
    to miłego czytania i wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Też oglądałam Bezpieczną przystań, ale skoro była okazja w biedronce to zdecydowałam się i na książkę ;)

      Usuń

Designed By Blokotek