2 stycznia 2015

Podsumowanie grudnia + grudniowe zdobycze :)



Postanowiłam robić comiesięczne podsumowania, ponieważ nigdy nie zwróciłam uwagi na to ile książek udało mi się przeczytać w danym miesiącu, co od jakiegoś czasu mnie ciekawiło, kiedy widziałam takie podsumowania na innych blogach :) Wracając do tematu, w grudniu udało mi się przeczytać 11 książek:

- Dziedzictwo C.J. Daugherty
- Pretty Little Liars. Bez skazy Sara Shepard
- Morze spokoju Katja Millay
- Love Rosie Cecelia Ahern
- Więzień labiryntu James Dashner
- Supernatural. Nevermore Keith R.A. DeCandido
- Starcie królów George R.R. Martin
- Trylogia: O krok za daleko, Spróbujmy jeszcze raz, Zacznijmy od nowa Abbi Glines
- Mara Dyer. Tajemnica Michelle Hodkin

To dało łącznie 4826 stron, czyli około 156 stron dziennie. Podejrzewam, że gdyby nie przygotowania do świąt wynik byłby odrobinę większy, ale i tak jestem zadowolona. Zanim przejdę do moich grudniowych zdobyczy, chciałam wspomnieć o moim postanowieniu, które zaświtało mi w głowie przed nowym rokiem, mianowicie postanowiłam sobie, że nie będę kupowała nowych książek dopóki nie przeczytam tych, które zalegają na półce, a trochę się ich uzbierało ;) Nie wiem czy uda mi się wytrwać w tym postanowieniu, bo już maniakalnie wyszukuję jakichś ciekawych pozycji. Mimo wszystko postaram się, a jak nie wyjdzie to wcale nie będę zaskoczona, bo w końcu postanowienia noworoczne nigdy nie zdają egzaminu :D Teraz pora na moje grudniowe perełki :)


1. Czarny dom Stephen King, Peter Straub - oczywiście nie mogło zabraknąć jakiejś książki Kinga, kupując tę, nie zdawałam sobie sprawy, że prawie połowa moich zdobyczy to będą właśnie jego powieści.
2. Talizman Stephen King, Peter Straub - to akurat wynik wymiany na LC :)
3. Miasto kości Cassandra Clare - w końcu i ja postanowiłam poznać tą słynną serię, ale pewnie jeszcze trochę czasu minie zanim wezmę się za czytanie, bo najpierw chcę kupić kolejne części.
4. TO Stephen King - choinkowy prezent, 1100 stron radości! Mam ochotę zakopać się pod kołdrą, odgrodzić niewidzialnym murem i nie ruszyć się dopóki jej nie przeczytam :)
5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny J.K. Rowling - serię o najsłynniejszym czarodzieju już czytałam, ale jakoś nigdy nie miałam własnych egzemplarzy, więc pora to wreszcie zmienić.
6. Złodziejka książek Markus Zusak - kolejna książka z wymiany, jestem jej bardzo ciekawa odkąd zrobiło się o niej głośno.
7. Pamięć absolutna Arnold Schwarzenegger - a tej książki pozazdrościłam Wioli z Subiektywnie o książkach, pobiegłam do kiosku i udało mi się zdobyć ostatni egzemplarz :) Może nie jestem jakąś wielką fanką Schwarzeneggera, ale sporo filmów, w których grał obejrzałam, a z resztą to byłby grzech przejść obojętnie obok grubej książki, która kosztowała jedynie 12zł ;)
8. Bestia Alex Flinn - tej książki niestety brakuje na zdjęciu, ponieważ mój listonosz mnie nie lubi i zawsze zostawia awizo, a ja jeszcze nie miałam okazji odebrać jej z poczty :(

Teraz przede mną największy problem, za co zabrać się najpierw ;)

14 komentarzy:

  1. Wow - wyjątkowo gruby stos! :) Chyba zaczęłabym od Kinga "To" - od dawna mam ochotę na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobry wynik, gratuluję ;) A stos może nie za duży liczbowo, ale objętościowo robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Złodziejkę książek" polecam jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego wszystkiego mam tylko HP :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wyniki. Jakie tomisko Kinga :) Ja niedługo zabieram się za "Złodziejkę książek".

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nabytki, zwłaszcza zazdroszczę ''Złodziejki książek', o której ostatnio bardzo głośnio w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki świetne! Książki z resztą też. Mam w planach te książki Kinga, ale raczej w dalszej przyszłości. Dary anioła też chciałabym kupić w nowym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! Świetne zdobycze :) Sama z chęcią przeczytałabym "Miasto kości" i "złodziejkę książek" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że kupiłaś "Pamięć absolutną". Naprawdę się opłacało za 12 zł. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorąco polecam "Złodziejkę..". Jestem ciekawa Twojej opinii na temat "TO". :)
    ~Gaviota

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ile Kinga! Świetnie! i "Złodziejka" .. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze też przeczytać jakąś książkę Kinga w tym miesiącu, już dawno nic nie czytałam tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo, pokaźny ten stosik ;) A tak po za tym gratuluję wyników, mój to nic w porównaniu do Ciebie :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne książki. Widać, że lubisz Kinga ;) Bardzo Ci polecam "Złodziejkę książek" - to zdecydowanie moja ulubiona książka roku 2014
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek