17 lipca 2014

Początki - zawsze najgorsze

Zdarzyło mi się już kilka razy trafić na różne blogi z recenzjami książek i doszłam do wniosku, że sama też chciałabym to robić. Może recenzje to zbyt duże słowo, bo przecież nie jestem recenzentką, ale chciałabym się podzielić swoimi opiniami na temat książek, które przeczytałam/przeczytam w przyszłości. Dlatego postanowiłam założyć bloga o nazwie Booksofmeworld, nie zastanawiałam się za bardzo nad nazwą, chciałam żeby było to coś związanego z książkami.
Ogólnie książek nie wypożyczam z biblioteki, kupuję, gdyż chcę stworzyć sobie w domu taką własną, małą biblioteczkę.
Mam nadzieję, że moje opinie na temat książek, które będą się tu pojawiały może zachęcą kogoś do przeczytania choć jednej z nich.
Postaram się w najbliższym czasie dodać recenzję pierwszej książki.

P.S. Dopiero zaczynam swoją przygodę z bloggerem, więc wybaczcie moje niedopatrzenia, jakieś powolne dodawanie ogólnych informacji czy ogarnięcie, o co w tym wszystkim chodzi.

1 komentarz:

  1. Już przeczytałam większość Twoich wpisów (o ile nie wszystkie) i z tego miejsca życzę Ci POWODZENIA!!! :D początki nie są najłatwiejsze, ale myślę, że szybko odnajdziesz się w "naszej książkowej społeczności".
    ~Gaviota

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek